Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › D Rekord sprint met Commodore as fabriek?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2010 om 09:57 #17216012
Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Op Internet staat een D Rekord van 1972 sprint GS en deze zou helemaal origineel zijn.
De achteras is van een Commodore, de zijstrippen en grill van een B Commodore.
Zou dit echt zo zijn van uit de fabriek?
10 januari 2010 om 18:16 #17587572;)ze zetten dat er wel vaker bij. onlangs werd er een op gt aangeboden die helemaal origineel was, er lag alleen een 2.0E in met een 5 bak en de originele verlgen zaten er ook niet onder. neem het gewoon met een flinke korrel zout
10 januari 2010 om 21:06 #17587573bij de c-rekord zaten er 5 gaats wielen onder de sprint.
10 januari 2010 om 23:55 #17587574Opel-Fanta denk je echt dat een C-Rekord sierstrippen heeft vanaf de fabriej van een model dat nog getekent moet worden??
Ik bedoel je bent toch niet dom en weet toch ook wel dat ik nu geen spoilers van bv een astra van 2012 kan kopen…
11 januari 2010 om 02:12 #17587575origineel gepost door GSE
Opel-Fanta denk je echt dat een C-Rekord sierstrippen heeft vanaf de fabriej van een model dat nog getekent moet worden??Ik bedoel je bent toch niet dom en weet toch ook wel dat ik nu geen spoilers van bv een astra van 2012 kan kopen…
:jerrygeweldig:jerry
11 januari 2010 om 16:34 #17587576alleen de rekord C hasd 5 gaats assen eronder. rekord D volgens mij niet.
en ijk denk ook niet dat hij sierstrippen heeft van een rekord E. misschien wel van een B commodore?11 januari 2010 om 19:42 #17587577stel de vraag eens aan de verkoper, dan ga je het snel weten…..
12 januari 2010 om 19:45 #17587578Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Die verkoper komt er zelf mee aan!
Maar, inderdaad, ik was te snel!
In ieder geval bedankt voor de goede voorbeelden.
Trouwens, de strippen en grill zijn van een B Commodore.
Dan kan het toch?13 januari 2010 om 00:05 #17587579origineel gepost door Opel-Fanta
Die verkoper komt er zelf mee aan!Maar, inderdaad, ik was te snel!
In ieder geval bedankt voor de goede voorbeelden.
Trouwens, de strippen en grill zijn van een B Commodore.
Dan kan het toch?Commodore A en rekord C is uitwisselbaar
commodore B en rekord D is uitwisselbaarin grote optische lijnen bedoel ik dan:agent
gaat het trouwens om die rode van 2500?
die heeft inderdaad een opel commodore B grille er in zitten.13 januari 2010 om 07:49 #17587580Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Wel een rode, maar de prijs was: €1100 of minder.
15 januari 2010 om 17:58 #17587581origineel gepost door deziggy
bij de c-rekord zaten er 5 gaats wielen onder de sprint.:agentik heb een originele sprint gehad en dat was 4 gaats.
15 januari 2010 om 19:00 #17587582bij een Rekord C zijn de assen 5 gaats. zeker weten.
bij de Rekord D niet volgens mij.
16 januari 2010 om 07:45 #17587583Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bettus accu
bij een Rekord C zijn de assen 5 gaats. zeker weten.bij de Rekord D niet volgens mij.
he bettus
dan zou ik als ik jou was
maar ff beter bij pa in de schuur kijken:o;)de rekords hebben standaard echt maar 4 gaats assen
geld voor de A,B,C,D,E
in iedergeval;)kan zijn dat de sprint een uitzondering was
maar zelfs dat denk ik nietheb even een stukje uit je eigen topic gecopieerd
kun je t zelf zien:jerry:jerryQuote:origineel gepost door bettus accu
ook weer een nieuw project binnen. deze is vandaag binnen gekomen. moet helemaal van de buitenkant gespoten worden. en waar nodig een plaatje inlassen. het is een rekord C coupe.16 januari 2010 om 11:59 #17587584niet zo bijdehand :hmmz:P
sprint is een uitzonderdering, daar zitten commodore A assen onder. bij de rekord C is dit zo. bij de rekord D in ieder geval niet.
ik heb nog wel een foto geloof ik van een sprint.
16 januari 2010 om 12:01 #17587585heb ff een foto van internet gepakt
hier kun je het zelf zien:jerry
http://farm4.static.flickr.com/3343/3209832764_5456325f1d.jpg
dit is een originele rekord C sprint, die zijn ook zo met die zwarte strepen en commodore A GS velgen
16 januari 2010 om 12:05 #17587586Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bettus accu
niet zo bijdehand :hmmz:Psprint is een uitzonderdering, daar zitten commodore A assen onder. bij de rekord C is dit zo. bij de rekord D in ieder geval niet.
ok maar dat had je er niet bijgepost dat je de sprint bedoelde;)
ik had al gepost dat dat mogelijk was
dat die wel 5 gaats hadalle anderen cker niet
dit had jij gepost:
“”origineel gepost door bettus accu
bij een Rekord C zijn de assen 5 gaats. zeker weten.bij de Rekord D niet volgens mij.””:o:o:o
vandaar ff mij reactie
niets bijdehands aan;):jerry:jerry:jerryik heb nog wel een foto geloof ik van een sprint.
16 januari 2010 om 12:06 #17587587nog ff een linkie:
http://www.alte-opel.de/bu/Opel-Rekord-C-Sprint
als je goed kijkt zitten de velgen vast met 5 wielmoeren:jerry
16 januari 2010 om 12:10 #17587588Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bettus accu
nog ff een linkie:http://www.alte-opel.de/bu/Opel-Rekord-C-Sprint
als je goed kijkt zitten de velgen vast met 5 wielmoeren:jerry
link werkt niet:hmmz
16 januari 2010 om 12:14 #17587589Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970deze doet t wel
ben ook maar ff gaan googlenen inderdaad lijkt er op dat n rekord sprint de assen van een commodore heeft
maar dat geld dan enkel voor de sprint
de gewone rekords hebben 4 wielbouten standaardwat voor motor zat er in zo,n sprint dan??????
nog wel n 4 pitter???of was t eigenlijk n commodore met rekord type plaatjes
:jerry:jerry:jerry16 januari 2010 om 12:48 #17587590de gewone rekords hebben 4 wielbouten ja. de sprint 5.
in een sprint zit een 1.9 SH motor met 2 carbs.
en wat je ook kan hebben,
dat is een 2,2 6 cilinder. maar dat is geen sprint maar wel een rekord.16 januari 2010 om 19:33 #17587591Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Super, fijne informatie!
16 januari 2010 om 19:37 #17587592kan je toch nog es wat leren van een jonkie Louwe :jerry
16 januari 2010 om 20:43 #17587593o sorry, ik heb nog een foutje gemaakt.
me vader kwam thuis en die attendeerde mij erop dat het een 1.9HL motor is, dus hoge compressie. maar wel met 2 dubbeltraps carbs.
16 januari 2010 om 21:09 #17587594en de rekord D sprint had wel een SH motor
16 januari 2010 om 21:14 #17587595Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Ik ga binnenkort kijken bij de sprint en bettus accu:
u2u.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.