Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › D kadett van oldie naar goldie?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2010 om 18:03 #17613644
Ooh das misschien wel goed nieuws ! Enig idee voor wanneer deze in omloop komen?
Ik wou zelf aan de slag gaan met deze:
http://www.biesheuvel.nl/store/group/531/draadbussen.Toevallig dezelfde diameter als kadett e voorpoten ;).
Natuurlijk blijft het dan wel zelfbouw en uit ervaring weet ik dat v-max goedkoop is en echt plat gaat;dus misschien wel de moeite om even te wachten.17 februari 2010 om 18:36 #17613645origineel gepost door jrt
Ooh das misschien wel goed nieuws ! Enig idee voor wanneer deze in omloop komen?
Ik wou zelf aan de slag gaan met deze:
http://www.biesheuvel.nl/store/group/531/draadbussen.Toevallig dezelfde diameter als kadett e voorpoten ;).
Natuurlijk blijft het dan wel zelfbouw en uit ervaring weet ik dat v-max goedkoop is en echt plat gaat;dus misschien wel de moeite om even te wachten.v-maxx is dan wel een set veren en bussen die vast zitten en dempers.dus niet die je over je orginele poot last .maar 50mm doorsnee ?? volgensmij gaan die niet over je poten.
want van die draadbussen heb ik ook nog liggen met moeren maar die gaan niet over de veerpoot wel over een achterdemper
17 februari 2010 om 19:18 #17613646Inderdaad deze gaan niet over men veerpoten .
Naar biesheuvel gemailed en ze blijken dus knal dezelfde diameter te hebben als de kadett veerpoten.
Eerste plan was in de veerpoot een buis te steken (de schokdemper heeft dan wel niet veel spatie meer) en dus op die buis zowel de schroefdraad als de veerpoot vast te lassen.
Niet echt een denderende oplossing realiseerde ik me algauw dus maar even verderzoeken.Men vriendin zegt ‘op de tijd dat jij je opzoekwerk doet was je kadett al laaaang klaar’ en ze heeft waarschijnkijk gelijk.
Gelukkig blijkt nu dat de aanhouder wint.Timms motorsport in Duitsland levert kant en klaar coilover sets voor de ombouw van kedett e veerbenen!:jerry
Linkje naaar hun pdf catalogus vind je hier;en ze hebben een shiiitload aan toffe spullen.
http://www.timms-autoteile.de/
het word dit of toch maar effe wachten op v-max.
En bedankt pipo voor je top advies btw :thumbup
3 juni 2010 om 21:43 #17613647helaas word het niks met de v-maxx ombouw er is bij de opel te weinig plek en kan ook niet lager dan -60 bij de astra en -40 calibra.:mad:
maar veerpoten ombouwen kan nog wel:P en eventueel an ik de polo achter poten dan ook leveren.moet je wel je schokbreker toren ven aanpassen:Pheeft trabi ook4 juni 2010 om 19:27 #17613648Zo als Edwin al zegt corsa A schokbrekers achter en van voor de schokbrekers 5cm korter laten maken {afdraaien} Volgens mij kan Pipo dit ook regelen.
Een foto van mij Dettje
Velgen 15 inch 7j banden maat 165/50/15
4 juni 2010 om 19:51 #17613649Quote:origineel gepost door gina:kewlpics Hey wat doet Louis van Gaal in die D Kadett??? :jerry
4 juni 2010 om 20:10 #17613650hmm zie ik er zo slecht uit :cry:cry
Was maar waar dat ik hem was dan had ik genoeg centjes om een hele verzameling oude Opels te kopen
Maar nu weer on Topic6 juni 2010 om 11:59 #17613651Quote:origineel gepost door gina:wub Mooie D-Dett man !! :thumbup :thumbup
Wat zijn dit voor velgen ?? :wub6 juni 2010 om 20:38 #17613652Hanz @ Dit zijn RH velgen.
Welk type weet ik niet maar ze zaten vroeger wel eens onder een Oetinger Golf 2.. Ze passen perfect. Moet ze alleen nog effe na polijsten..:D5 februari 2012 om 13:24 #17613653Hoe staat het ondertussen met deze topic-Kadett??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.