Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › d kadett met 2.0seh meevallertje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 januari 2010 om 21:02 #17555342
@folky c20xe we zetten friesland wel op de omkeur kaart
met al die omgekeurde belasting vrije opels!!11 januari 2010 om 21:04 #17555343ook in HVN geweest dan?? Waar kom je vandaan dan?
11 januari 2010 om 21:07 #17555344ja indd in heerenveen
ik kom uit nij beets11 januari 2010 om 21:09 #17555345origineel gepost door mrp-tech2
uh ,nee en nee !vraag was :wat is de nwe motor code en hoeveel kw
dat heeft hij gecheckt en is er ongeveer 10 min
omheen onderlangs gelopen
ff wegen en klaar
niet op de remmen test geweest
had prima gekunt maar de gegroefde schijven en gsi klauwen waren
wel goed zag/dacht hijSuper dan hoef ik men XE niet helemaal in te rijden eerst voordat ik naar de RDW kan :P Ik ga er dan ook gelijk heen als ie klaar is :P
11 januari 2010 om 21:13 #17555346origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door mrp-tech2
uh ,nee en nee !vraag was :wat is de nwe motor code en hoeveel kw
dat heeft hij gecheckt en is er ongeveer 10 min
omheen onderlangs gelopen
ff wegen en klaar
niet op de remmen test geweest
had prima gekunt maar de gegroefde schijven en gsi klauwen waren
wel goed zag/dacht hijSuper dan hoef ik men XE niet helemaal in te rijden eerst voordat ik naar de RDW kan :P Ik ga er dan ook gelijk heen als ie klaar is :P
ik weet natuurlijk niet of dat normaal is maar zo ging het nu
bij mij
maar waarom zou je hem in rijden voor de keuring?
het is geen diesel met een roetmeting oid
dan proberen ze gratis even of ze je motor kunnen verneuken:jerry11 januari 2010 om 21:15 #17555347origineel gepost door mrp-tech2
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door mrp-tech2
uh ,nee en nee !vraag was :wat is de nwe motor code en hoeveel kw
dat heeft hij gecheckt en is er ongeveer 10 min
omheen onderlangs gelopen
ff wegen en klaar
niet op de remmen test geweest
had prima gekunt maar de gegroefde schijven en gsi klauwen waren
wel goed zag/dacht hijSuper dan hoef ik men XE niet helemaal in te rijden eerst voordat ik naar de RDW kan :P Ik ga er dan ook gelijk heen als ie klaar is :P
ik weet natuurlijk niet of dat normaal is maar zo ging het nu
bij mij
maar waarom zou je hem in rijden voor de keuring?
het is geen diesel met een roet meting oid
dat proberen ze gratis even of ze motor kunnen verneuken:jerry:P nee ok dan is het idd maar afwachten of het zo hoort idd haha :P maar ik rij em liever in voordat iemand anders met zen handen eraan zit :jerry mocht er dan iets zijn heb ik het tenminste zelf gedaan dan dat iemand anders het voor me sloopt :jerry
27 april 2010 om 18:54 #17555348voorlopige stand van zaken
heb alleen wel de water pomp lek gloeiende gv….d
zit nu in twijfel wat ik ga doen
een van de volgende optie’s 20 seh maken en door rijden
c20xe er in ….
last but not least c20let er in plaatwerk in nw staat en laten spuiten
laatste optie is het mooist maar haalbaar binnnen een jaar????
het zal wel optie 1 of 2 wordengrtz
27 april 2010 om 19:05 #17555349turbo’s staan m goed! vind ik onder D kadett altijd strak staan.
zou het laatste doen! LET :wors:wors
27 april 2010 om 19:08 #17555350ja sw dat is het mooist maar moet oo betaald worden
ik wil dan ook het plaat werk( achterschermen en dorpels links en rechts )vervangen
en de hele voorkant door lassen
mocht er zoveel peekaaas in komen moet eerst het casco perfect!
grtz27 april 2010 om 19:27 #17555351Dat is een heel mooie Kadett!!!
Zucht, m’n eerste auto (met rijbewijs:P) was ook ‘n D.
Een rode Opel Kadett 1.2s FS-80(of 40?)- DK ofzoiets…..
T’is tenslotte alweer 20jr geleden, maar back on topic….Turbo’s stehn machtig böse:wors…Respect 4 ya Kadett, TetSuo
27 april 2010 om 20:28 #17555352een 20let???
niet doen joh… het is wel supersnel natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het blok er te modern uitzien voor in een Dtje net als een 20XE….ik vind de kleppendeksel er te modern uitzien een 20SEH ziet er gewoon beter uit in een Dtje (over vermogen heb ik het nou niet, alleen over de looks)
dus ik zou het bij je 20seh houden, en als je dan voor het extra vermogen wil gaan… zou ik persoonlijk eerder overwegen om een turbo op de 20seh te zetten dan om er een LET in te hangen…
de 16V moteren blijven er in mijn ogen te modern uitzien afgezien van de bult vermogen die ze geven, ik zou kiezen voor een 8V om te bouwen naar turbo….
maar goed dat is mijn mening…. :D
heb je trouwens je dikke envelop al ontvangen?? king:
groeten jens
27 april 2010 om 20:46 #17555353hey jens ,jonge!!
ja envelop is er !!
bedankt voor de sticker ga er mee aan de slag8v turbo zie ik niks in dan m’n andere set op de 8v
mzl
27 april 2010 om 21:31 #17555354mooizo, ik hoop dat je er wat mee kan met de sticker…. en als ik nog aanhaal momenten moet weten u2u ik je wel :jerry
hmmmmm smaken verschillen daar gelukkig in…
ik ben meer van de wat “primitiever” uitziende 8v…. en met een turbotje erop geschroefd vind ik ook wel vetking:
heb ik ook nog in m’n achterhoofd voor ooit in mijn D :afro
jens
28 april 2010 om 17:08 #17555355Ik zie hem wel verschijnen voor een motorswap.
theun
28 april 2010 om 17:24 #17555356nieuwe plannen……..!
nu eerst onderzoek doen
maar wordt vervolgtgrtz
28 april 2010 om 21:24 #17555357ga je ook v6 ombouw doen Frans?
Hoe ist met de teller afgelopen?28 april 2010 om 21:33 #17555358nee wel 2.0 +
maar geen v6
moet maar eens een besloten bijeenkomst over komen
zie joe toe joe
teller tja hij liet me ff zitten dus ligt nog op bijrijders stoel29 april 2010 om 06:16 #17555359Prachtige D! :wub:thumbup
29 april 2010 om 15:56 #17555360wat een oerlelijke wielen, staat echt voor geen ene ruk onder een D.
wat voor banden liggen erop?
29 april 2010 om 19:36 #17555361tja echt wielen voor nepper:jerrys
voor staat hij op 195-45-15 joop
29 april 2010 om 22:43 #17555362:P
vandaar, vond ze aardig in de kasten zitten voor, maar ik heb 175 bandjes erop, en heb wat meer speling in de wielkasten :(
30 april 2010 om 18:09 #17555363meevaller van de week!!!!
ik dacht dat mijn nwe waterpomp lek was (ik de smoor in)
herrinder ik me een kennis met een kapotte waterslang
en ja hoor 1cm lekkage! in 10 min gefixt !!!maar de nwe plannen zijn ook al in werking dus dat wordt vervolgt
mzl
1 mei 2010 om 07:17 #17555364tipje van de sluier over je nieuwe plannen?? :jerry
1 mei 2010 om 07:50 #17555365voor zover nu bekend is er in nederland geen tweede
weet alleen dat hij vroeg waar de lege bak lag ivm passen
( we hebben een bak waar de tandwielen uit zijn )dat moet hij eerst de opel metaal worm nog uitroeien
en wat versterkingen maken.zelf met een seh merk je ( gebrek aan ) stabiliteit van de carrosserie.
waarschijnlijk komen de fotos pas als alles klaar is.
dit ivm de pubers die alles beter weten
theun
1 mei 2010 om 07:59 #17555366ik doe pubers altijd negeren :D (ook al ben ik net zelf puber af :angel )
maar het wordt dus in ieder geval een 16V maaaaaaar er is geen tweede van in nederland?
dit soort tipjes van de sluier is net als een hond voor z’n etensbak zetten en zeggen dat hij niks mag eten :jerrywat is de schatting hoelang het gaat duren??? dan weet ik namelijk hoelang ik ongeveer op “f5” moet drukken tijdens wachten op de foto’s :afro
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.