Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › D KADETT GESTOLEN!!! (weer terug gevonden)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2009 om 18:49 #17527303
mooi dat hij weer terug is:thumbup
1 oktober 2009 om 05:58 #17527304origineel gepost door martijn_maja
andreas en linda. ik sta met stomheid geslagen,wat een:fy1 leier(s), zeker nadat de astra op agressieve wijze ten einde is gekomen, nu dit weer. het word tijd voor een hek met 380v erop rond je auto’s. maar super voor jullie dat deze wel met weinig letsel is terug gevonden. gr,martijnHet slaat idd nergens op dat ze dit doen, en het is geluk hebben dat hij zo terug is gekomen want ej weet het maar nooit wat er gebeurd.
en verder is het nu maar afwachten of ze iemand te pakken krijgen.
1 oktober 2009 om 05:58 #17527305origineel gepost door johani500driver
mooi dat hij weer terug is:thumbupJa idd
2 oktober 2009 om 06:32 #17527306auto is toch terug gevonden met een minimale schade. nah zaak gesloten. met de astra was het wat anders, omdat daarmee een misdrijf is gepleegd. ik denk niet dat ze hiervoor ooit iemand op pakken.
2 oktober 2009 om 07:22 #17527307voor de Astra hebben ze ook nog niemnad opgepakt dus ja.
Wat moet je verder nog.3 oktober 2009 om 12:57 #17527308Gelukkig is ie weer terug! Het blijft alleen zo ongelooflijk jammer dat er niemand voor gaat boeten, het lijkt langzamerhand bijna een gewoonte te worden om andermans spullen te stelen of te vernielen!
4 oktober 2009 om 15:51 #17527309origineel gepost door Andreas.Berger
voor de Astra hebben ze ook nog niemnad opgepakt dus ja.
Wat moet je verder nog.klopt daar heb je gelijk in. maar ze gaan toch flink bezuinigen bij de politie? dus zal dit wel als gesloten worden beschout, helaas, maarja dit is weer een beslissing van een minister:sleeping
5 oktober 2009 om 19:26 #17527310origineel gepost door martijn_maja
origineel gepost door Andreas.Berger
voor de Astra hebben ze ook nog niemnad opgepakt dus ja.
Wat moet je verder nog.klopt daar heb je gelijk in. maar ze gaan toch flink bezuinigen bij de politie? dus zal dit wel als gesloten worden beschout, helaas, maarja dit is weer een beslissing van een minister:sleeping
JA idd, maar zals ik al zeg van de astra hebben we ook nooit meer wat gehoord, terwijl in dezelfde wijk meerdere autos al zijn gesloten en daar inbraken mee gedaan zijn, dus ja, het lijkt me toch dat ze daar op een gegeven moment iemand voor meoten pakken.
Met de D nu denk ik dat ze daar niets meer aan kunnen doen en ook niemand meer voor pakken.Ja en wat ook is zaken aan elkaar linken doen ze nooit he.
Want die E kadett wat gestolen was en hier op de parkeerplaats achtergelaten hebbenz e ook niet met onze D in verband gebracht, terwijl die E er vanaf zondagmorgen stond. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.