Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › d kadett baksteun
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juni 2011 om 20:08 #17236883
Ik begreep dat alle baksteunen (met dat rubber) voor een d kadett hetzelfde zijn?
ongeacht het blok of bak?ik begreep ook dat deze regelmatig stuk gaan… zo ook bij mij…
waar kan ik het beste een andere bestellen, en hoe zorg ik dat die niet weer stuk gaat?
ik heb volgens mij de gevulkaniseerde verbinding stuk getrokken.
zijn ze toevallig ook hetzelfde als die van een e kadett?
21 juni 2011 om 05:41 #17870570niemand?
21 juni 2011 om 14:22 #17870571als het goed is gaat die van de e kadett ook passen ;)
ik heb die van mijn d kadett op mijn e gezet
lag wel een f16 bak in de d kadett21 juni 2011 om 19:29 #17870572dat is mooi, ik heb ook een f16 volgens mij.
morgen ff kijken of ze die nog ergens kunnen bestellen dat ik hem deze week heb.
21 juni 2011 om 22:41 #17870573ik denk dat ik er ook nog wle wat heb tegen verzend kosten kan ik hem evt opsturen
mischien een van de kenners die dit kan bevestigen ?mvg arnold
22 juni 2011 om 07:42 #17870574welke steun gaat het om ? zitten der 2 aan de bak heh.. de voorste die dus aan de chassisbalk zit is anders dan bij E kadett. het rubber wat daar inzit is gelijk aan Corsa A. Voor D kadett kon ik die niet meer krijgen bij de automaterialenzaak en daarom maar een corsa rubber gekocht die dus exact hetzelfde is als D kadett. De steun die onder de auto zit ( waar bij e kadett ook het schakelmechanisme aan zit ) is ook lichtelijk anders. Hij past wel maar het schakelmechanisme wat er voor een E kadett ( van na 1987 als ik het goed heb ) opzit moet er dan af. Het rubber wat in die steun zit is wel gelijk aan E kadett.
22 juni 2011 om 09:33 #17870575volgens mij gaat het om de onderste/achterste steun.
ik heb in de d kadett een e kadett schakel mechanisme als ik me niet vergis.dus dan zal dat allemaal wel passen, maar het zag er mij uit alsof het schakelmechanisme er neit echt toe doet?
gewoon krik onder de bak, steuntje los, nieuwe steun eronder?de steun zat aan de tunnelkant
22 juni 2011 om 10:46 #17870576E kadett schakelmechanisme moet iets aangepast worden om te werken in een D Kadett.. maar jij hebt die oude van EVD toch ? die diesel ? die zal wel aangepast zijn :P maare er zijn verschillende topics over het afstellen van het schakelmechanisme.
Krik onder der bak idd.. rubber deraf ander rubber erin, E of D kadett maakt neit uit en goan !! :P
22 juni 2011 om 10:54 #17870577het gaat idd om de oude van evd, komt donderdag ook een diesel tank onder, als het goed is kan die dan meer als 200km rijden ;)
moet nog 1 kant de dorpel en wielrand wat in knetteren, dan is hij verder weer dicht, zal ook wel wat schelen in rij geluid in de auto..
het is allemaal niet netjes gelast ofzo, heb ook een stuk wielrand er in geprutst vanuit een stuk vlakke plaat, en heb het geduld niet met lassen, dus hier en daar is het ook wat gaan golven.
MAAR, hij is dadelijk wel weer hard…. en wat plamuur zal dan de rest wel weer toonbaar maken ;)
moet de ooit volgende eigenaar er zelf maar gewoon goeie randjes inlassen :jerryzou mechanisme nog opnieuw gesteld moeten na vervangen rubber?
20 augustus 2011 om 17:08 #17870578teeringkriebels rijd die nog? :jerry
kan je is een keer foto schieten hehe.
wel problemen zo te lezen…mare kom je dat spul nog ophalen ? Anders geef ik het aan glenn, kan het vast wel gebruiken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.