voor tips en advies zou het mooi zijn, maar ik denk dat het ook verkeerd kan uitpakken.
de bedoeling is dat bijv. de chassisbalken van de bovenkant precies hetzelfde lijken als van een ascona. daar zit namelijk ook gewoon een brede strip overheen gelast.
als ze langs komen zien ze alles wat je aanpast, volgens mij kun je beter geen slapende honden wakker maken.
ik heb de RDW gemailt, en precies gezegd wat de bedoeling is:
– auto is een d kadett
– komen assen onder van een B manta/ascona
– komt een 2.4L moter in van een omega
en dit vonden zij onder een ‘normale’ motorombouw vallen.
dit heb ik zwart op wit staan, dus die kan ik er altijd bij houden.
even weer de updates, gister een heel eind opgeschoten, was gistermorgen alleen dus de hele wielkast kaal gemaakt. kameraad moest werken.
gistermiddag kwam ie met de 2e chassisbalk die gezet was, dus direct ingelast.
toen een uurtje aan het meten geweest voor de gaten t.b.v. vooras.
en voor de avond zat de vooras erin.:thumbup
gisteravond heb ik de ene wielkast weer dicht gelast en mn kameraad de steunen voor de stabilisatie stangen gelast. dit zijn originele steunen van een manta.
Hier de foto’s:
begin van de dag:
hier de 2e balk inlassen:
as passen en nameten:
steunen voor de stabilisatie stangen:
wielkast weer dichtgelast:
even passen:
en hier moet de motor inkomen:
volgende week de andere wielkast klaar maken, en 2 kokerbalken onder de auto doormaken zoals een ascona dat ook heeft.
hier worden dan de achterste draagarmen op bevestigd.