D kadett 16v -> Uitlaatspruitstuk

Forumindex Forums Modellen Kadett D kadett 16v -> Uitlaatspruitstuk

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Dkadett84

Goede-smiddags,

Misschien een aparte vraag:

Bij mijn d kadett 2.0 16v zit er zeker 4 á 5cm loze ruimte tussen de carterpan en het uitlaatspruitstuk aan de onderzijde van de auto..

Mijn uitlaat sleept namelijk vooral aan de voorzijde van de auto enorm over de grond zoals te horen is op het onderstaande filmpje..

(moet er wel bij vertellen dat de auto 13 cm voor is verlaagd en achter 6 cm)

http://s194.photobucket.com/albums/z258/Kadett-1984/?action=view&current=Video0013.mp4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      (ff klikken op de link)

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om het spruitstuk hoger te hangen door middel van hem in te korten, of zijn er andere spruitstukken op de markt met andere afmetingen?

De motor komt overigens uit een Astra F GSI

Zal met daglicht nog wel een foto maken van hetgeen wat ik precies bedoel !

Alvast bedankt !

grt

jblfreak
      Deelnemer

denk dat t vrij lastig gaat worden eric

ruimte is minimaal en als je m dan zou raken als ie meer naar de pan zit heb je meer kans op schade aan de pan en dat is ook niet echt een aanraader

carterplaat een idee?

Dkadett84

Hey Dennis,

Ja, de carterpan van een 16v is wel vrij kwetsbaar idd, maar t valt me nu zo op dat het spruitstuk echt een stuk lager ligt, al zou hij maar een cm of 3 omhoog kunnen, zodat het alsnog het laagste punt van de auto blijft, zou het al erg schelen met het raken van de grond..

Een carterplaat is inderdaad een goed idee en heb ik over nagedacht, maar weet niet of die dan wel genoeg warme lucht kwijt kan.. Heb namelijk ook geen sleuven in mijn keienvanger zoals de gte dat vroeger had..

Grtz

Jurgen
          Deelnemer

Heb hetzelfde gehad met mijn Corsa A. Spruitstuk lag gewoon op de grond. Ik heb m wel verlast, is gewoon een kwestie van passen en meten.

Dkadett84

Oke, dat probleem heb ik dus ook, kan het geen kwaad als het spruitstuk / uitlaat wat dichterbij onder de carterpan komt te hangen ivm de hitte die deze met zich mee brengt ..?

Grtz

schuitje

als je hem daarna intaped met hitteband niet meer :thumb

Dkadett84

Bedankt voor de tips !!!

Sebbe GSI

Je kadett een kadett spruitstuk passen wel is meer gezien dat een astra spruitstuk lager uit komt dan een kadet spruitstuk.

Groeten bas.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.