Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › CV Opel Corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2010 om 22:26 #17216326
Hallo,
even een vraagje over de centrale vergrendeling van mijn opel corsa c.
Alle twee mijn afstandbedieningen werken niet meer, maar de lampjes branden wel wanneer ik er op duw.
Kan het dat er ergens iets doorgebrand is of iets dergelijks?
Of heeft iemand anders een idee?Alvast bedankt
18 januari 2010 om 08:06 #17595420Als je de sleutel in de deur propt, gaan dan wel alle sloten los?
Dan werkt de CV zelf iig wel. Misschien reciever defect of is deze om wat voor reden dan ook in een safe-mode blijven hangen.
Die laatste kan je oplossen door de accu een tijdje los te laten (zeg een kwartiertje) en dan weer aan te sluiten.
Daardoor resetten er wat electronische circuits en starten ze weer in reguliere mode.18 januari 2010 om 19:08 #17595421ja met de sleutel gaat idd wel alles smen open.
Ik heb inderdaad last van de accu gehad in de winter, heb moeten overstarten dus kan het mischien daardoor zijn dat de centrale vergrendeling in de safe mode is blijven hangen, dus dan ga ik hem maar een proberen te resetten door de accu los te halen.Alvast bedankt
18 januari 2010 om 20:20 #17595422kan ik overigens de accu resetten door de min alleen eraf te halen?
Ivm het alarm dat ik erop heb zitten..18 januari 2010 om 20:23 #17595423zet je auto op contact en druk eens op beide handzenders.
je synchroniseert ze dan
18 januari 2010 om 20:43 #17595424origineel gepost door McKaamos
Als je de sleutel in de deur propt, gaan dan wel alle sloten los?
Dan werkt de CV zelf iig wel. Misschien reciever defect of is deze om wat voor reden dan ook in een safe-mode blijven hangen.
Die laatste kan je oplossen door de accu een tijdje los te laten (zeg een kwartiertje) en dan weer aan te sluiten.
Daardoor resetten er wat electronische circuits en starten ze weer in reguliere mode.sorry, maar dat werkt helaas niet… Volg de tip van x14xe maar op, dat werkt 9 van de 10 x
18 januari 2010 om 21:37 #17595425Ik heb net gereset de ene sleutel doet het wel maar de andere niet.
Weet iemand hoe je de sleutel open krijg i.v.m. nieuwe batterij? Laatst bij de opel dealer nieuwe erin laten zetten en nu al leeg…alvast bedankt..
18 januari 2010 om 22:19 #17595426je kunt de sleutel zo uit elkaar schuiven.. dus het deel waar je eigenlijk op druk om je cv mee aan te sturen..
pak je sleutel vast, dus het metalen deel, en het oogje, waar je je sleutelbos aan kunt knuppen.. beetje trekken..desnoods een dunne schroefendraaier er tussen en viola -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.