CV kit van JOM ervaringen gevraagd.

Forumindex Forums Modellen Tigra CV kit van JOM ervaringen gevraagd.

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Cjay

Hallo,
      ik heb geen centrale deurvergrendeling op mijn tig, en ben het beetje beu voor die pinnetjes altijd omhoog te doen :puke
      daarom heb ik me zo’n cv set gekocht van jom.
      Iemand ervaring met die cv?
      Is het veel werk voor te instaleren ook?

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/947/centrale-deurvergrendeling-set” onclick=”window.open(this.href);return false;

Meertn88

Ik heb het vorig jaar gedaan. Was even zoeken naar de goede draden en aansluitingen maar toen dat eenmaal gevonden was was ik er met een uurtje mee klaar.

Ik heb zelf JOM 7105

johanhummer9
        Deelnemer

ik heb precies de zelfde alleen andere afstandbedieningen, werkt tot nu nog perfect

Fearless
          Deelnemer

Die had ik met klapsleutels.
            Perfect setje voor die centjes. (30 euro betaalde ik een paar jaar terug op een beurs)

Ik heb wel alles gesoldeerd ipv stekkertjes. Daar gebeurd dan ook niets meer mee.

Cjay

heb er wat langer over gedaan dan een uurtje :p
              Maar alles werkt perfect ;)

ootje

Hey mannen.

Misschien kunnen jullie me helpen?please

Ik heb ook zo,n zelfde set gekocht.

Eerst verkeerd aangesloten de 2 witte draden.

Geen sluiting volgens mij!!

Nu heb ik hem bij de kiekert geplaatst . Alles werkt maar behalve opslot en open gaan.
                Led en knipperlichten werken ,hoor de module schakelen , maarcdeuren gaan niet open :fy1 .
                Of dicht.pfffff nu al 3dagen bezig met tussen pauze,maar ff iets anders dan gedaan aan auto.

De deuren gaan wel met sleutel werkend. Dealer zeg ,kiekert niet kapot.
                Bedrijf die deze setjes van Jom levert heeft ook alleen nieuwe module opgestuurd.top!!

Iemand idee of tips???word echt gek.
                Ook nog de cominghome module inbouwen als dat ook zo ga!!! :hmmz

Hoop dat iemand mij antwoord.

Cjay

Gebruik je het voor 4 deuren of voor 2 ?

ootje

ook een tigra. 2deuren dus .maar snap er geen hol meer van!!!

Cjay

Weet niet of het uitmaakt maar welke 2 van de 4 pompjes heb je gebruikt?
                      die met met elk 2 kabels of die met elk 5 kabels ?

Cjay

btw in je deurpaneel die je eraf haalf zit aan de bovenkant een foam die je er kan uithalen.
                        het kan ook zijn dat je bevestig van je slotje die je er hebt opgestoken er tegenaan zit (had ik ook),
                        dan kan het zijn dat je pinnetje niet omhoog kan omdat het schuurt tegen die foam, moet je maar eens kijken
                        of het er niet tegen zit en als het moet snij je er maar een klein stukje uit zodat die bevestiging vrij is.

ootje

ola

er zat al een cv in originele. dus was er alleen maar bij pluggen. :hmmz
                          module schakelt van jom knipperlichten ook. maar cv niet.

en als ik ze test direct op massa gaan ze beide open dicht..dan test met sleutel buitkant deuren.
                          werkt allemaal.
                          maar dan op afstand! !! niet. !!!

wtf :hmmz :wtf

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.