CV inbouwen a vectra, is de originele betrouwbaar?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CV inbouwen a vectra, is de originele betrouwbaar?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    xe11
    Deelnemer

Dag allen,

Bij mijn A vectra wil ik centrale deurvergrendeling inbouwen, nu heb ik de keuze om een universele set te kopen voor 5 deuren of eentje voor 2 deuren. Ik heb nog 3 originele a-vectra cv-motoren liggen, is het aan te raden om die te gebruiken samen met de universele set van 2 motoren of kan ik beter 5 universele motoren nemen? Staan er de originele CV motoren van de a vectra een beetje bekend als betrouwbaar?

Het voordeel van de originele gebruiken is dat ik alles er bij heb, dan is het makkelijk inbouwen aansluiten en klaar. Deze werken op 12 volt net als nagenoeg elke universele cv set. Plus het bespaart wat geld aangezien ik ze al heb. Of is het beter alles nieuw en universeel te doen? De aanstuur unit wordt sowieso universeel aangezien ik die niet heb.

Graag hoor ik hoe jullie erover denken voor ik een besluit maak.

Grtz! :thumbup

kimmiej666
      Deelnemer

Heb met de cv van m’n a nooit problemen gehad..

Met mn b vectra helaas andere ervaring, die vallen geregeld om.

xe11
        Deelnemer

Dat idee had ik ook, ik wist dat een bepaald vectra model vaak storingen had daarmee alleen niet meer welke.. :hmmz Bedankt in elk geval denk dat ik gewoon deze erbij gebruik

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.