de bedoeling is om zelf een custom 2 inch.
uitlaat spruit stuk te maken, voor mijn supercharged c20xe inaanbouw,
nu zal het blok onderin al lekker sterk worden door de charger,
wat is verstandiger om voor te gaan, een knappe 4-1 of toch als origineel maar in andere diameter een 4 2 1 ?
Er gaat meer denkwerk in een goed spruitstuk dan dat je misschien denkt. In de basis kun je zeggen dat een 421 meer koppel onderin heeft en een 41 meer vermogen bovenin. Er komen echter veel meer dingen bij kijken zoals de lengte van de pijpen en de ideale diameter voor de vermogenspiek die je zoekt. Ik zou eens een middagje gaan googlen ;)
heb idd al een beetje research gedaan,
en wil graag de ervaringen op een xe weten,
als het een 4 2 1 wordt wordt deze exacte het zelfe, maar dan dus iets dikke, 50,8.
Auteur
Berichten
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.