(CTC) 5chaap2k – Corsa-B Project (14-11-2009 The End!)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling (CTC) 5chaap2k – Corsa-B Project (14-11-2009 The End!)

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Orang-pinda

Mooie corsa man, maar hoeveel graden nokkenassen heb jij erin zitten? Is dat ook met verstelbare tandwielen?

5chaap2k
      Deelnemer

klepspeling 0.00mm
        duratie [0.1mm+s] 267°
        duratie [1.0mm+s] 228°
        klep lift
        10.95mm
        klep spreiding 110°
        timing [1.0mm+s] 4/44°
        lift in BDP
        1.50mm

alleen de inlaatas btw

@marcel
        bevoel goed.

de verslagen van mij en david staan online op de CTC website :)
        alleen ff sterkere voorveren fixen :)

zonder turbo(gat) ga je harder op de ring ;)

Jorizimo
        Deelnemer

Mooi verslag weer, leuke foto’s! :thumbup

5chaap2k
          Deelnemer

golfjes waren regenrijders en ik niet :)

wel een gaaf plaatje zo.. volgens mij stonden deze fotografen naast elkaar (een in een boom ofzo..)

5chaap2k
            Deelnemer

Het was een genoegen aan dit project te hebben gewerkt en heb enorm van de corsa genoten!

ergens trek je een streep, komen er andere dingen bij. moet er een dieseltje komen ivm de km’ers enz enz

dan belt ineens je stalling af, vind je niets anders, en schulden maken voor een hobby doe je niet..

dus..

volgende (niet echt project maar toch weet ik dat ie niet standaard blijft)

is een corsa turbo uit 1997 (maar dan op zwart goud ipv geel goud) ;)

topic mag ook dicht voordat er hier weer offtopic reply’s komen met vragen over onderdelen
              corsa gaat niet compleet de verkoop in. ik wil geen ander in mijn auto zien rijden straks en wat er met de delen gebeurd is nog even een debat voor mijzelf en ik zit dus ook niet te wachten op berichten/u2u’s over onderdelenverkoop!

2e-c14nz

Jammer dat je hem verdoet, maarja je moet toch prioriteiten stellen, wie weet komt er in de toekomst nog wat voor terug. Complimenten voor je wagentje! :thumbup

gr

5chaap2k
                Deelnemer

sja ik ben erg gek op de corsa maar je moet er soms wel ff bijstil staan dat t een hobby is :)
                  hij gaat iig van de weg en een aantal delen gaan over op de turbodiesel :)

toevallig is ie dezelfde kleur/bouwjaar dus dat komt mooi uit.
                  als t geld t toelaat gaat de xe op een steun en blijft die in mijn bezit voor een later project.
                  een groot deel van de onderdelen wil ik ws toch op de diesel gaan zetten. alleen niet meer megalaag enzo ivm de nieuwe woonomgeving/werkomgeving (beide erg drempellig)

ik zit middenin een verbouwing gevolgd door een verhuizing en verwacht pas in 2010 concreet te kunnen gaan bepalen welke kant ik opga met de XE corsa. voor zover het er nu op lijkt, is het gewoon einde oefenning. allicht dat t casco naar standaard gebouwd word met een standaard 1400/1600 blok maar het gemakkelijkst is strippen en door naar t oudijzer

maar dat komt in 2010 allemaal wel. eerst belangrijkere zaken, namelijk ons eerste appartement wat momenteel bijna af is :)

Hacula
                  Deelnemer

Hm.. beetje aangestoken door jeffrey? :P

sw16v
                    Deelnemer

op malta of kreta racen ze alleen maar met diesels!!!

5chaap2k
                      Deelnemer

complete project gaat de verkoop in. moet alleen nog ff hard nadenken over een vraagprijs ivm regels hier (liever nog niet u2u-en dus)

en nee geen losse onderdelen

topic mag ook dicht ter voorkoming van.. :cry

Jerk
                        Deelnemer

Jammer :thumbdown:

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Het onderwerp ‘(CTC) 5chaap2k – Corsa-B Project (14-11-2009 The End!)’ is gesloten voor nieuwe reacties.