csr verbreders corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa csr verbreders corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Xe_freakgrunn

wie heeft er ook zon setje gemonteerd voor de corsa b

corsageak

ik zeg niet doen.. gewoon van staal verbreden.. is ff wat duurder, maar veel mooier dan van poly oid. en t blijft ook beter zitten, dat poly scheurt/breekt zo af als je er tegenaan komt met iets..
        zelf ben ik niet zo van het verbreden maar als het moet zeg ik lassen van staal:thumbup

Xe_freakgrunn

oke :thumbup

Anoniem

[rquote=1900424&tid=145239&author=corsageak]ik zeg niet doen.. gewoon van staal verbreden.. is ff wat duurder, maar veel mooier dan van poly oid. en t blijft ook beter zitten, dat poly scheurt/breekt zo af als je er tegenaan komt met iets..
            zelf ben ik niet zo van het verbreden maar als het moet zeg ik lassen van staal:thumbup[/rquote]

hmmm dat valt heel erg mee
            ik had een 400 uitgeboude manta

dat waren ook poly delen
            geen scheurtjes of whateffer
            ook niet na 15 jaar;);)

corsageak

oke dan, das wel een hele mooie uitzondering dan, ken er zelf een xaantal mensen die er wel last van hebben.. maar met die manta is dan toch zeker ook wel zuinig om gegaan..

tip als je toch die csr verbreders neem en je wil ze kitten + naadloos kitten, neem dan wel die speciale flexibele kit.. ik heb op me Gsi spoiler een andere spoiler zitten, en die had ik rondom ook helemaal afgekit met “afkit” maar dat is na verloop van tijd ook gaan scheuren..

Xe_freakgrunn

was benieuwd of deze ook mooi aansluit met de gsi achterbumper

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.