Cruise controle corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa Cruise controle corsa c

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    matthijstroeder

Hallo!

Ik wil graah cruise control in me corsa, en wil dit zelf gaan proberen. Weet iemand hoe je kan zien of de cruise control al is voorbereid en als dit niet zo is waar ik een cruise control speciaal voor een corsa C kan kopen?

Als er meer animo voor is wil ik wel een how to maken?

Gr matthijs

beurjean

http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/CC/UA-Tempomat.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

jasper_tb
        Deelnemer

Als alles aanwezig is zoals beschreven in http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/” onclick=”window.open(this.href);return false; … mpomat.pdf moet de cruise controle werken?
          Ik heb een Corsa C 1.2 Twin-Port Easytronic Silverline (bj 5-2006) gekocht voor mijn vrouw en wil ook graag Cruise Controle inbouwen. Ik hoop dat dit gewoon een kwestie is van bedieningshendel “inprikken” en programmeren met Tech-2.

Had gelezen dat het slim is eerst langs de dealer te gaan om via Tech-2 te laten kijken of de computer voorbereid is op Cruise Controle maar dat kost al €40,00.

liviu2004
          Deelnemer
            jasper_tb
            Deelnemer

Bedankt voor jouw reactie liviu2004. Mijn Engels is echter niet zo goed ik de hele tekst kan ontcijferen….. Kun je in grote lijnen aangeven wat de inhoud van de tekst is?

liviu2004
              Deelnemer

Mijn nederlands is ook niet zo goed. Het idee is dat z12xep ondersteuning cruise control functie. € 40 gered van uw zak.

jasper_tb
                Deelnemer

In de beschrijving (http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/” onclick=”window.open(this.href);return false; … mpomat.pdf) voor het inbouwen van Cruise Controle staat dat er een schakelaar op het koppelingspedaal gemonteerd moet worden. Maar…een Easytronic heeft geen koppelingspedaal! Weet iemand hoe dat zit met het inbouwen van de Cruise Controle in een Easytronic? Als vast bedankt voor de reacties.

liviu2004
                  Deelnemer

Lucky you, het werkt zonder koppelingspedaal schakelaar.

ivartje
                    Deelnemer

koppelingsschakelaar volgens mij op geschakelde + zetten (zo is het in ieder gevalt met de unit uit een omega )

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.