Ik weet niet of deze tip hier al eens voorbij gekomen is. (misschien heeft niemand het probleem eerder gehad)
In mijn Astra H zit standaard cruise control, het rare is alleen dat als je een korte stop gehad hebt dat de cruise control soms niet meer aan wil.
Ik heb uitgevonden dat je dit heel makkelijk kan “resetten” door de cruise control aan te zetten en tegelijk de rem aan tikken, daarna werkt de cruise control weer.
Ik heb dit ook eens gehad en toen contact uit gezet en aan maar rem werkt dus ook? weer wat geleerd. wel raar dat je standaard eerst moet remmen, heb met mijn vectra B station nooit zoiets gehad.
zo nu snap ik waarom ik dat een keer gehad heb met mijn astra H ik dacht dat het even gereset moest worden dus vandaar contact uit.
heb het ook maar 1 keer gehad. maar nu is de verklaring er. toch handig zo’n forum!
Nou het gaat niet helemaal op, soms doet de cc het helemaal niet, kun je remmen wat je wilt, gaat het niet doen todat je remt en de cc schakelaar in duwt (tegelijk) daarna doet ie het weer.
P.S korte stop bedoel ik idd om even te tanken, dus motor even uit.