Cruise control signum

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Cruise control signum

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    aadenciska01
    Deelnemer

Hallo,

Via de Tech2 is er uit gekomen dat mijn schakelaar van de cruise control niet meer goed werkt.
      Mijn vraag is: kan ik dit onderdeel zelf verwisselen of als er een nieuwe schakelaar in gaat moet hij dan weer opnieuw ingelezen worden via de computer.
      In de garage kost zo’n schakelaar 150 euro en via internet 56.
      Heb hier wel al gelezen dat de schakelaar relatief makkelijk uit te bouwen is.

Met vriendelijke groet,

Aad

corsabc20xe
      Deelnemer

Wat is precies de klacht.
        De hendel is namelijk een bekend probleem en bij how to staat een uitleg hoe dit op te lossen.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

gose91
        Deelnemer

Inderdaad is hier een how to van om de schakelaar beter contact te laten maken met de module in de stuurkolom. Er is geen programmeren nodig voor het geval ie toch vervangen moet worden.
          Ik neem trouwens aan dat je het hier hebt over je knipperlichthendel. De schakelaar bij je koppelingspedaal (niet aanwezig bij een automaat) is ook puur en alleen voor de cruise control.
          Ik heb zelf de knipperlichthendel voor twee tientjes uit een sloopauto gehaald. Geen 150 voor betalen dus ;-)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.