Cruise control orgineel inbouwen corsa c z12xe

Forumindex Forums Modellen Corsa Cruise control orgineel inbouwen corsa c z12xe

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Hendriks1982

Goedendag,

Wie kan mij vertellen hoe en of een orgineel cruise control in te bouwen is in een opel corsa c uit 2003

Ik heb al andere richtingaanwijzerschakelaar,( op de stekker zitten 4 aansluitingen) gemonteerd, draad vanaf stekker motorstuurapparaat(pin 8 ) naar stekker bcm(pin 4) en een koppelingsschakelaar gemonteerd

Ik kan cruisecontrol programmeren bij de carroserie maar hij sta niet bij motorstuurapparaat !

cruise control zit standaard op de z12xep motoren vanaf bouwjaar 2005 ik denk dat dat het probleem is !! :swear

Wie weet of het toch kan ???

thereaper
      Deelnemer

Het is soms mogelijk, alleen niet bij elke z12xe, is je moet het ook bij je motor computer aan kunnen zetten,
        Heb ook ooit gehoord dat dit alleen kan via de tech2 maar dan nog niet bij elke computer.. :(

Haasje17
        Moderator

Kan gewoon met de opcom en hendel plaatsen. Ook even controleren of je koppelingsschakelaar en remschakelaar de juiste zijn.

Hendriks1982

thereaper :

Ik werk zelf bij opel :shock:
            Maar ik krijg hem met de tech2 alleen geprogrammeerd in de carroserie regelmodule bij de motorstuurapparaat sta hij er gewoon niet bij dus kan hem dan ook niet programmeren.
            Wat ik zo gek vind is, dat als je kijk bij data gegevens hij wel in de motor stuurapparaat sta als niet geprogrammeerd ;)
            Je zou zeggen dat de toegang op 1 of andere manier door opel geblockt is !!

Haasje17 :
            wat bedoel je met juiste koppelingsschakelaar en remschakelaar ? heb de info van

http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/” onclick=”window.open(this.href);return false; … mpomat.pdf

Weet je zeker dat je met een opcom wel de mogelijkheid heeft om de cruise control in de motorstuurapparaat te programmeren ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.