Cruise Control GTS 2.2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Cruise Control GTS 2.2

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Wbruininks

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn cruisecontrol, de ene keer doet hij het wel, de andere keer niet.
      vaak als ik de snelheid dan in wil stellen krijg ik wel dat symbooltje te zien op me dashboard en voel ik dat hij de snelheid vastzet, maar na een paar seconde laat hij hem weer los en kan ik de cruisecontrol helemaal niet meer gebruiken..

Weet iemand wat dit is? en nog beter hoe ik dit kan oplossen?

Groeten!!

johanhummer9
      Deelnemer

Uit lezen misschien zit er een foutcode in waar je weer mee verder kan.

En kan je ook de waardes uitlezen van de knoppen (ook rem en koppeling) misschien staat er 1 heel scherp waardoor die het niet goed doet

corsabc20xe
        Deelnemer

kijk even in how to is een bekend probleem en is een goed oplossing voor.

DeKleineMan
          Deelnemer

Bekend probleem. Ik heb er momenteel ook last van met mijn vectra c2 sw. En inderdaad er staat een mooie uitleg tussen de how to’s van ‘Paulzwart’ om het probleem op te lossen.

Ik zal er binnenkort ook eens mee aan de gang gaan… :hmmz

Wbruininks

Het probleem is dus dat ik daar tottaal geen verstand van heb, en niet de middelen om dat op te lossen… iemand die mij uiteraard tegen een vergoeding kan helpen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.