Cruise control Corsa D inbouwen wat kost het?

Forumindex Forums Modellen Corsa Cruise control Corsa D inbouwen wat kost het?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    elke62

Hallo allemaal,

Ik heb in 2011 een opel corsa color edition gekocht op gas.
      De verkoper zei dat er geen cruise control op kon.
      Nu heb ik mijn in onderhoud bij een andere opel garage en die denken dat het er wel op kan.
      Het onderdeel wat er dan in moet kost zo rond de 120,00 euro wat ik er graag voor over heb.
      Maar ze zijn er niet 100% zeker van en mocht het niet lukken kan het onderdeel niet terug.

Is er iemand hier die weet of dit mogelijk is en het ook werkt.

Groetjes

Opeltje17
      Deelnemer

Weet niet precies hoe het met de corsa zit maar met de astra(H) is het zo dat als je een koppelings schakelaar hebt(of de kabel er al ligt) het helemaal voorbereid is dus andere knipperlicht hendel monteren(met CC) en aanmelden.

Weet niet waar je woont maar wil wel een keer kijken voor je of ik het kan progammeren met m’n op-com.

elke62

Waarom is me berichttitel verandert??

Opeltje17
          Deelnemer

Waarschijnlijk een moderator die de titel aangepast heeft m.b.t je vraag.

0Rudy0
            Deelnemer

ja moet kunnen heb het zelf ook gedaan bij een bi-fuel corsa ;) schakelaar er in pluggen en progammeren die hap ;)
              (alleen bij een selection zou het niet kunnen volgens mij,t liger er aan of de bcm en motorstuurapparaat die voorbereiding hebben ,de corsa die ik gedaan heb was een anniversery edition)

suc6!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.