cruise control Automaat

Forumindex Forums Modellen Astra cruise control Automaat

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231040
    Westernhouse
      Lid sinds:
      14 January 2011

      hierbij heb ik johan een vraag over cruise control voor in een astra automaat inbouwen het betrefd een astra G -CC; Z1.6 XE van 8-2001
      ik kan op het forum diverse cruise contol items vinden maar dan gaat het altijd over een schakelauto en/of mecanische cruise contol maar een automaat cruise contol ben ik nog niet tegen gekomen helaas vandaar mijn vraag hoe bouw ik daar cruise control in ik heb gekeken in mijn stuurkolom daar zit een aansluiting plug voor ik heb in de garantie een nieuwe ECU in de wagen gekregen en mij is verteld en ik heb dat ook gelezen bij eerdere topic’s dat dan ook cruise control op voorhand in geprogrameerd is ivm dat men niet weet van tevoren of deze is een astra met of zonder CC is ik heb dat (nog )niet laten controleren maar ga er vanuit dat de schrijvers van die eerdere topic’s gelijk hebben maar wat moet ik nog meer aanpassen om dit te laten werken ik neem aan dat alleen de handel vervangen niet voldoende zal zijn.hopende dat iemand mij kan en wil helpen met mijn probleem vr ge johann

      #17796863
      Laagvlieger
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik moest 3X lezen voordat ik het begreep. Gebruik eens punten en komma’s. Die zitten ook het toestenbord ;)

        Maar dat het een automaat is maakt niets uit hoor!
        Gewoon hendel erin. En laten programmeren.
        En hopen dat de kabelboom al wel voorbereid is.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.