Cruise control astra z1.2xe

Forumindex Forums Modellen Astra Cruise control astra z1.2xe

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Peter i200
    Deelnemer

Weet iemand of het mogelijk is om een originele cruise control in te bouwen bij een Z1.2xe in een astra G.
      Alles zit wel ingebouwd enzo en juist aangesloten, maar ik kan in het stuurapparaat niks wijzigen om de cruise control te programmeren/aan te zetten?
      In de datalijst zijn wel de knopjes en koppelings schakelaar zichtbaar maar daar staat achter, niet geprogammeerd.
      Iemand een idee of dit werkend te krijgen is?

miraltje
      Deelnemer

dan is het programma van de cc niet aanwezig in de ecu.

je kunt hem dan niet gebruiken tenzij je een john gold cc aanschaft, die kan met de orginele schakelaars bedient worden.

of indien mogelijk mar weel duur een nieuwe of gereviseerde ecu aanschaffen daar zit altijd cc in geprogrameerd, dit omdat nooit zekker is of de bewuste ecu in een auto komt met of zonder cc

Baas J.
        Deelnemer

z12xe in een astra G??

Peter i200
          Deelnemer

jah dat is de eco versie van de astra-g. En een cruise control is dan wel lekker.
            Ik heb vroegah eens op mijn astra-G Y1.7dt cruise control aan gesloten er lag toen ook helemaal niks voorbereid, dus nieuwe draden aangesloten
            op het motorstuurapparaat enz enz. nieuwe koppelingsschakelaar even programeren en het werkte perfect.
            Alleen nu dus niet, iemand moet toch die software in de ecu kunnen aanpassen???

Laagvlieger
            Deelnemer

Ik denk eerder dat die pinnen van de ECU niet intern bedraad zijn.
              Kun je vergeten dus.

Dat wordt dus een Gold cruise met electronisch gas interface installeren.

Peter i200
              Deelnemer

Dat lijkt me sterk, ze maken namelijk geen verschillende ecu’s voor met of zonder cruise control.
                Ook in de datalijst staat alles keurig aangegeven alleen staat er dus niet geprogrammeerd, lijkt mij
                dat het dus puur software matig is.

Laagvlieger
                Deelnemer

Z12XE motoren hebben op geen enkel model de mogelijkheid tot cruise.

Baas J.
                  Deelnemer

een 1200 in een Astra G? Damn… moet je dan meesteppen om weg te komen? :jerry

sw_reijnders
                    Deelnemer

waarschijnlijk net zoveel meesteppen als met een 1.6 8v . . . ze hebben namelijk beiden 75 pk ;)
                      vind ik toch nog wel redelijk voor een 1.2’tje

wim-v6
                      Deelnemer

Weet wel zeker dat die 1.2 16V zowel vlotter en zuiniger als de 1.6i 8v

Willem

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.