Omega rijders! ik stel de vraag hier ook, gezien deze radio’s + wisselaar ook geleverd zijn in de omega’s en wellicht iemand hier er verder ervaring mee heeft?
CRTT700 + cd wisselaar, doet het niet….
1e upgrade aan mijn vectra wil nog niet echt vlotten :P
mijn vectra heeft origineel een crtt700 radio, maar helaas zonder cd wisselaar.
nu via marktplaats voor een leuk prijsje ccrt700+ blaupunkt CDC2 wisselaar+bijhorende kabel gekocht.
nu zit er een kabel bij van 4/5mtr lang, en heb de wisselaar nu gemonteerd in de kofferruim.
Radio terug gemonteerd, splitkabel er tussen en de radio werkt gewoon.
de wisselaar maakt geluid als je de radio aan zet.
enkel als ik op de CD druk van de radio, zegt hij NO CDC (terwijl er 4 originele cd’s in zitten)
Nu na een avondje googlen ben ik helaas nog niet veel wijzer, behalve dat er extreem veel combinaties zijn qua wisselaar+radio en die combinatie luistert nogal nauw…
ook geprobeerd de code in te voeren van de CD wisselaar, zoals het boekje het zegt. enkel kom ik niet verder dan CD-CODE in beeld, zonder dat hij de ‘beep’ zegt en verder gaat naar de invoer.
nu kwam ik op deze link uit:
http://www.ccpip.org/800/service/IDcodes_radio.html#range!a114
zie dat je via Tech2 nog aantal dingen kan instellen, zou hier mee in te stellen zijn dat je de wisselaar vrij moet geven oid?
ik heb de radio+wisselaar gebruikt die bij elkaar horen. en werkend uit een Zafira komen.
het is er 1 met tunerband knop, dat is volgens mij een trippleband telefoon radio, deze hoort wel te werken in vectra B?
en als laatste vraag, kan ik zulke dingen ook met een OP-COM?