Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Creatieve wielranden…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 augustus 2013 om 22:43 #17259826
Deze vent uit Oekraine heeft wel een mooie oplossing gevonden, gewoon voorschermen pakken en die randen omgekeerd in de achter wielkasten lassen… Ziet er helemaal niet verkeerd uit ook!
7 augustus 2013 om 22:56 #18165638das een oude truc :P heb ik al meerdere keren gezien
8 augustus 2013 om 06:17 #18165639AnoniemLid sinds:
1 January 1970hahaha jah daar reed ik ongeveer 8-9 jaar geleden ook al mee :):
8 augustus 2013 om 07:56 #18165640Tja, ik had al eens dergelijke wielranden gezien, maar had nooit in de gaten dat ze gemaakt waren van de voorste. Helaas heb ik een 5-deur en zal zo iets geen optie zijn om bij een 5-deurs te doen ooit in de toekomst.
8 augustus 2013 om 12:24 #18165641Opel had dit destijds zelf moeten bedenken, ik vindt het persoonlijker veel mooier!
Het is wel een lastig klusje, ik heb er al verschillende gezien maar om het perfect te krijgen valt nog niet mee! :angel
@vinci, ik heb jaren geleden in de flash een artikel gelezen van een Duitser die dit met een 5deurs gedaan had en dat zag er best heel mooi uit! Je moet alleen heel creatief wezen met je deuren enz
Maar het kan! :thumb8 augustus 2013 om 13:22 #18165642Okee, dat zou ik super graag eens willen zien hoe dat gedaan is! En hoe dat er uit ziet…
8 augustus 2013 om 15:17 #18165643Het is idd best lastig, maar goed te doen , heb het meerdere malen gedaan. Ik vind persoonlijk de standaard wielranden mooier als deze, of net als botter van die ‘koepel’spartborden. Die had opel er standaard op moeten zetten :wors
11 augustus 2013 om 12:14 #18165644zo heb ik het bij mij ook gemaakt.
groeten.
11 augustus 2013 om 20:29 #18165645Staat mooi inderdaad, zou je dan ook meteen van de roest verlost zijn ?
Die hele ronding is anders dus je zou zeggen………………Rik ;)
11 augustus 2013 om 23:07 #18165646Als je originele goed in het time max of Mike Sanders vet zet roest het ook niet, het grootste probleem is condensatie aan de binnenkant, dan druipt dat zo tussen de gepuntlasde velsnaad. Die moet je dealen, zodat condenswater in de lekbakjes en dorpels uit komt en die moeten dan weer diverse afwateringsgaatjes hebben. Zet ook die in het vet en je bent voor lange tijd verlost van roest…
Zou wel kunnen dat een rond rand beter afwatert dan een rechte hoor, maar een niet goed behandelde ronde gaat ook gewoon roesten..
14 augustus 2013 om 19:05 #18165647hmmm, waarom klinkt me dat bekend in de oren :angel :angel
groeten.
14 augustus 2013 om 19:11 #18165648Tja, helemaal niks er op en je bent aan de beurt heh Gerwin…;)
15 augustus 2013 om 05:42 #18165649Inderdaad een mooie oplossing, er rijdt er in Breda ook eentje rond die het zo heeft, had ook niet in de gaten dat dat gemaakt is van de voorste wielranden.
15 augustus 2013 om 21:33 #18165650Ik dacht altijd dat dat die waren van de Astra F cabrio ofzo…
Misschien ook niet zo gek bedacht?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.