CPV werkt maar krijgt de pen niet omhoog

Forumindex Forums Modellen Corsa CPV werkt maar krijgt de pen niet omhoog

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Cooter

Ben met een CPV set bezig alles aangesloten maar op de AB krijgt hij de deur niet open of dicht…. Mechanisme denk dat het te zwaar is kan dat ?

Cooter

Had foto’s gemaakt om te laten zien over deze topic maar geen idee hoe ik ze erop krijg ….

Maar goed ik heb de bedrading erdoor enzovoort motor er recht onder geplaatst en hij gaat op en neer maar hij trekt de stang niet naar beneden maar duwd het dus ook niet omhoog dus daarom denk ik dat slot te zwaar gaat.
        Moet je een speciaal slot halen om CPV op aan te sluiten want is niet standaard bij mijn corsa .
        echt een Corsa die je vanuit de fabriek met de hand moet open maken en sluiten.

Hoop dat ik snel wat weet, groetjes

johanhummer9
        Deelnemer

wat voor corsa? wat voor cv ben je aan het inbouwen? linkje misschien , ik heb een paar jaar geleden ook cv in een corsa gebouwt en werkte perfect (inclusief koffer)

en bouw je 1 in compleet met motoren of heb je bestaande CV en wil je nu alleen de AB erbij bouwen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.