Coyote radar verklikker gekocht

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Coyote radar verklikker gekocht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

ik heb net een coyote radar verklikker systeem gekocht. Dit is een legale radar verklikker die mobiele als vaste flitspalen weergeeft. Als je een mobiele flitscontrole tegenkomt moet je op een knopje duwen en wordt deze info door gestuurd naar alle andere coyote gebruikers. Zijn er nog mensen die dit systeem hebben en wat zijn jullie ervaringen?

http://www.coyotesystems.be/nl/

OPC-lijntje

Denk dat als je naar oom agent gaat bellen of iets dergelijks dat ze je geen gelijk gaan geven wat betreft legaliteit van het apparaat. Heb ooit eens gehoord dat alle verkliksystemen illegaal zijn. Laatst nog bij wegmisbruikers trouwens, iemand had een apparaatje dat lasersignalen opving, niks mis mee zou je zeggen. Toch werd hij bekeurd!!

Dus als ik jou was zou ik eerst maar eens wat info op doen voor je het apparaat gaat gebruiken :thumbup

Opel_Bjorn
        Deelnemer

is perfect legaal omdat het zoals hetzelfde principe werkt, zoals je een flitscontrole door belt naar de radio.

boyanka
          Deelnemer

:hmmzzit op m’n tom tom ook

Freestyler
            Deelnemer

En of het legaal is.

Enige wat die aangeeft is dat op die en die GPS positie een controle KAN staan.
              Het apparaat geeft dus niet aan of er ook daadwerkelijk geflitst wordt.

Kan dus ook goed zijn dat ze de controle verplaatst hebben, en dat die nu bv 500 mtr verder staat. Zonder dat het apparaat het aangeeft.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.