coupe 2.2 dtL ?

Forumindex Forums Modellen Astra coupe 2.2 dtL ?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    cano666

Hey mensen,

Heb een zeer mooie nette coupe op het oog. Heb de zoekfunctie gebruikt maar niet veel gevonden. Heb eerder een coupe gehad dus van de carresorie weet ik voldoende. Wat ik van jullie wil weten is waar moet ik goed op letten bij de motor aangezien ik nooit eerder een diesel heb geweest en of deze motor wel een goeie keuze is voor mij. Het gaat om een 2.2 dtl staat er. Op kenteken y22dtr.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,

Andre_Ede

Het is een 2.2 DTI (geen DTL) met motortype: Y22DTR.

Ik heb verder geen ervaringen met dit type motor maar ben wel heel benieuwd om welke uitvoering het van de Coupe gaat.
        Hij is er in 4 geweest waarvan 3 speciale

cano666

Hoe bedoel je speciaal? Het is trouwens een astra g coupe uit 2004 met een mooi opc pakketje(bumpers interieur etc)

Andre_Ede

Hij is er in 4 uitvoeringen

Coupé
            Edition 90 Jahre Bertone
            Linea Blu
            Linea Rossa

De laatste 3 zijn limited vooral de Bertone is vrij zeldzaam.

cano666

Het is een coupe gewoon bertone uitvoering. Is deze daar 1 van? Verder heeft de auto veel gelopen 240 ong maar dat vind ik niet erg. Is ook logisch auto uit 2003/4 24000km p jaar met 2 vorige eigenaren. Verder is de onderhoud allemaal netjes bij gehouden.

Andre_Ede

Ik denk dat je een standaard Coupe hebt met wat OPC spul erop.
                Als je precies wilt weten wat er op zit kun je op de site van Irmscher kijken en dan de OPC line.
                Mogelijk vindt je daar de juiste spullen.

Jammer dat niemand je verder info kan geven over de motor vermoedelijk niet veel in een Coupé geleverd.

gerben rsv
                Deelnemer

Misschien kun je de vraag beter in het Vectra deel posten ,dit motortype is heel veel in de Vectra geleverd.

Op zich is het qua opbouw enz dezelfde motor als de 2.0 diesel.

Wat ik nog weet is dat de brandstofpompen weleens kapot gingen maar als ik naar de kmstand kijk is die waarschijnlijk al een keer vervangen.

cano666

Klopt kan het beter bij de vectra gedeelte vragen zitten idd vaak in de vectra. Toch bedankt voor de reacties.

Dolby
                    Deelnemer

Dit is een standaard 2.2 16V DTR blok met 125PK. Is gewoon een 2.0 16v DTH blok met een variable turbo waardoor die 25PK meer heeft. In de zafira en Vectra en Astra G ijn er genoeg geplaatst geworden. De blokken zijn zo ver ik weet heel betrouwbaar net zoals de 2.0 DTH blokken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.