Cosmocorsa stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Cosmocorsa stelt zich voor

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    cosmocorsa

Hallo,

Ik ben Johan, 37 jaar jong, en sinds een maand de trotse bezitter van een hagel nieuwe Opel Corsa Cosmo Bifuel in de kleur Pepperdust. Ik ben niet een merk vast iemand maar heb in de afgelopen 20 jaar wel een voorkeur opgebouwd voor Duitse auto’s.

Ik hoop hier op het forum antwoorden te vinden op vragen die ik heb en andere Corsa fanaten te vinden.
      Tuning is aan mij niet besteed. Spoilers maken een auto naar mijn idee alleen maar zwaarder en dus trager en verhogen het verbruik.
      Waar ik van hou is degelijk gebouwde auto’s die het altijd doen wanneer ik dat wil. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk onderhoud zelf uit te voeren omdat ik in het verleden wat negatieve ervaringen heb opgedaan bij de verschillende garagebedrijven. (gelukkig ook goede). Dus ik zal daarom ook regelmatig met bovenmatige interesse de topics lezen waarin uitgelegd wordt hoe bepaalde zaken in elkaar zitten en mogelijk kan ik bij vragen hierover ook een steentje bij dragen.

Met vriendelijke groet,
      Johan(Cosmocorsa)

Turill
      Deelnemer

Welkom Johan :)

:kewlpics ? ;)

astraTD

Welkom :thumb

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

Astroide

Hallo Cosmocorsa,

Ik las je post van september, dat je de trotse eigenaar bent van een Corsa bifuel. Nu sta ik op het punt een Astra J bifuel aan te schaffen en heb daar een paar vragen over. Misschien dat het in de Corsa het zelfde is. Heb jij een bifuel af-fabriek? Zo ja, weet jij of de boardcomputer op zowel benzine als op LPG werkt? Ik hoor hier namelijk verschillende berichten over. Kan je bijvoorbeeld het rijbereik, gemiddeld verbruik, ed. ook van de LPG tank zien?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.