Weet er iemand of een Cosmo station uit 2006 niveauregeling heeft :hmmz ,ik kan er in het boekje eigenlijk geen duidelijk antwoord op vinden. :thumbdown
ik had vroeger in m’n astra f station een ventieltje r.a. in de kofferbak zitten,geniaal!maar heb nu ook astra h van 2006 en daar zit idd niks in.er zal toch wel wat wezen om dat ding op te pompen?dan moet er volgens mij wel ”luchtgeveerde”schokdempers onzitten,of niet dan?groet Leo :???:
De Astra F station kon je inderdaad vrij gemakkelijk in hoogte verstellen. Bij de Astra H station van m’n oom hebben we het ook nog niet kunnen vinden.
Ik had dat toendertijd inderdaad ook op mijn Astra F,daarna op mijn Vectra B en C station allebei niet,maar ik dacht dat die zichzelf aanpaste aan de lading in de kofferbak :hmmz
De Vec-B station van m’n ouders regelde zichzelf in ieder geval niet (dus het was niet standaard). Ze rijden nu Vec-C station en die regelt het ook niet zelf.
Mijn G station heeft een ventiel in de achterbak zitten. Linksachterin zit een klepje met alleen verlichting, aan de rechterkant zit een ventiel. Op de astra G station is dit toch standaard?