Cosmo niveauregeling ?

Forumindex Forums Modellen Astra Cosmo niveauregeling ?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239294
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Weet er iemand of een Cosmo station uit 2006 niveauregeling heeft :hmmz ,ik kan er in het boekje eigenlijk geen duidelijk antwoord op vinden. :thumbdown

      #17896349
      noortuk
        Lid sinds:
        18 September 2011

        ik had vroeger in m’n astra f station een ventieltje r.a. in de kofferbak zitten,geniaal!maar heb nu ook astra h van 2006 en daar zit idd niks in.er zal toch wel wat wezen om dat ding op te pompen?dan moet er volgens mij wel ”luchtgeveerde”schokdempers onzitten,of niet dan?groet Leo :???:

        #17896350
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          De Astra F station kon je inderdaad vrij gemakkelijk in hoogte verstellen. Bij de Astra H station van m’n oom hebben we het ook nog niet kunnen vinden.

          #17896351
          ahrend
            Lid sinds:
            31 December 2005

            Ik had dat toendertijd inderdaad ook op mijn Astra F,daarna op mijn Vectra B en C station allebei niet,maar ik dacht dat die zichzelf aanpaste aan de lading in de kofferbak :hmmz

            #17896352
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              De Vec-B station van m’n ouders regelde zichzelf in ieder geval niet (dus het was niet standaard). Ze rijden nu Vec-C station en die regelt het ook niet zelf.

              #17896353
              Astra_DLS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2008

                Mijn G station heeft een ventiel in de achterbak zitten. Linksachterin zit een klepje met alleen verlichting, aan de rechterkant zit een ventiel. Op de astra G station is dit toch standaard?

                Wellicht zit et op de H ook op die plek.

                #17896354
                manta_dennis
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  In mijn Astra G zat dat ventiel ook. Niet dat het werkte want er zat een schroefset onder. In de H zit het volgens mij niet.

                  #17896355
                  noortuk
                    Lid sinds:
                    18 September 2011

                    ik had er een verlengstuk op gezet.Dat kwam van een vrachtwagenband,toen werkte het echt waar,perfect. king:

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.