Cosmetisch onderhoud.

Forumindex Forums Modellen Astra Cosmetisch onderhoud.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268394
    Wim2503
      Lid sinds:
      18 September 2014

      Beste Opel fans,

      Ik stam nog uit de tijd van het zelf wassen van je auto met een emmer schoon water en 2 x per jaar je auto in de was zetten.

      Nu heb ik een mooie Astra gekocht, die ik graag mooi wil houden. Tegenwoordig komen de gekochte auto’s prachtig verzorgd uit de garage. Kan iemand mij tips, merken enz. geven hoe ik mijn Astra in zo’n top conditie kan houden?
      Hartelijk dank.

      #18255538
      SimpleFace
        Lid sinds:
        14 July 2014

        Als je makkelijk wilt doen neem je een kant en klaar pakket:

        http://www.turtlewax-store.nl/turtle-wax-5-stappenplan-pakket-accessoires” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18255539
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          Het ligt er helemaal aan hoe ver je zelf wil gaan en wat je er aan uit wil geven.
          bijvoorbeeld http://forum.carclean.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; is een forum waarover het helemaal gaat hoe je jouw auto in top conditie kan houden.

          wel zou ik ver weg blijven van die goedkope action en aldi achtige poets machines, voor je het weet heb je daar mee je lak verkloot, als je machinaal wilt poetsen dan kun je het beste naar een dap500 of dap900 kijken.

          #18255540
          SimpleFace
            Lid sinds:
            14 July 2014

            Poetsmachine niet mee beginnen als beginner, maakt niet uit wat je gebruikt. Daarvoor moet je eerst wat feeling krijgen in het hele schoonmaak gebeuren en alle soort middelen. Ook is dat meestal niet nodig tenzij je echt beschadigde lak hebt.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.