Corvette bij testrit plat!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Corvette bij testrit plat!

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    jethro
    Deelnemer

Corvette voor roof recall naar Koenen in Echt.
      Klik op de link voor meer info waarbij twee bomen, een sloot en een vrachtwagen in voor komen.
      Isz opgelost zoals je kunt lezen.

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,4489517,4489517

DarkNL08
      Deelnemer

Is inmiddels al naar tevredenheid opgelost !

jethro
        Deelnemer

Jij kan lezen!:D:wors
          :jerry:jerry:jerry

funkycorsa

tis inmiddels allemaal al opgelost!
            maar het zou je idd maar gebeuren :thumbdown

egje
            Deelnemer

Ja dan ben je mooi aan de beurt, erg heftig allemaal. :( Mooi dat het toch allemaal is goedgekomen. :thumbup

johani500driver
              Deelnemer

Jammer dat zoiets pas fatsoenlijk opgelost wordt als je zoiets op internet bekend maakt.
                Alleen om dit soort dingen breng ik mijn auto nooit naar een garage, maar laat een bekende altijd de auto onderhouden.
                Zijn genoeg verhalen van mensen die ingehaald worden door hun eigen auto met een monteur erin, en als het dan misgaat zijn ze niet thuis:sleeping
                Mijn broer kreeg vorig jaar zijn b kadett terug van de keuring met een deuk in de deur, pas na navragen bleek dat ze met een open deur van de brug af waren gereden:thumbdownMeld dat dan:vertag

Opelkees
                Deelnemer

ja das wel schandalig. meld het in ieder geval je doet t toch nie expres?

al ken ik ook beunpraktijken die niet helemaal kloppen. altijd mee uitkijken.
                  stel dat er wat gebeurt kan het een behoorlijk wellus nietus verhaal worden.

ik kijk zelf altijd een beetje uit met klussen als distributieriemen enz.

maargoed je word er niet vrolijk van als je zo’n speeltje effe kort rijdt. dan heb je wel wat uit te leggen:jerry

x-tinction

hoorde dit verhaal pas ook al van een vriend was daar niet ver vanaf gebeurd ik woon er zelf ook niet ver vanaf maar. hij zouw hem onder de vrachtwagen hebben gepleurd zover ik had gehoord maar nu lees ik dat hij ook nog in aanraking was gekomen met twee bomen:P maar hij vertelde me dat het om een veel andere auto ging:O maar bij die garage staan alleen bijna dure autos te koop zoals mustang endergelijke

SiggieTigra
                    Deelnemer

origineel gepost door x-tinction
                      hij zouw….
                      ik had gehoord…
                      maar hij vertelde…..

En daar gaat het dus mis! Kijk je “Ik hou van Holland” wel eens, daarin zit een spelelement wat precies datgene doet wat jij nou illustreert!

Het is gewoon slecht dat het slachtoffer dit allemaal op i-net heeft gepleurd, want het bedrijf in kwestie is een prima bedrijf en dit was zonder tussenkomst van die internetrellen ook wel prima opgelost. Zo’n bedrijf kan zich zulke ongein gewoon niet veroorloven, goede naam is dus besmeurt.

En alleen de bestuurder en de C6 bezitter weten precies hoe het verhaal in elkaar zit, niet al die 388 op internet rellende fiat uno rijders met hun achterlijke commentaar.

Lang leve internet!

kaneelschep
                      Deelnemer

Echt schandalig inderdaad.. Dat je zo een klant gaat proberen te naaien!
                        Ook al zou het opgelost zijn, ik zou er nooit meer naar terug gaan en al mn kennissen en vrienden en de hele wereld aanraden datzelfde te doen!

Ik heb ooit een monteur een perfecte oude Alfa GTV6 zien starten terwijl het -10 buiten was.
                        En meteen met ijskoude motor even een 180 bochtje zien spinnen met zo’n 5000 toeren. Kon ie hem makkelijker de garage inrijden.
                        Geen enkel respect voor andermans spul.

TonSR

och er kan hier veel over worden geschreven,maar het is dus zo dat technisch gezien niet het bedrijf verandwoordelijk is maar hij die in
                          het voertuig rijd .namelijk deze persoon eigent zich wederrechterlijk
                          een andermans goed toe,in dat geval dus een auto,zonder mondeling
                          of schriftelijke toestemming van de eigenaar.dus deze persoon is verandwoordelijk voor al wat er met het voertuig gebeurd en is dus
                          in hoofde aansprakelijk ook al werkt hij voor een of ander bedrijf.
                          als een bedrijf zich dan achteraf dan verandwoord voor het gebeuren
                          is dit klasse maar ze zijn het niet verplicht.
                          uiteraard is dit dus zwart wit naar de regel van de wet.
                          vgr tonsr.

x-tinction

En die 50km/h per uur wat ze zeggen klopt ook niet :P want ken de weg haha is gewoon kaarsrecht en inhalen van vrachtwagen meot toch niet lastig zjin daar

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.