Corsa wiellijst

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa wiellijst

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233358
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Weet iemand hoe je voor de kunstoffen wiellijsten los kunt maken, heb linksvoor onherroepelijk gesloopt en wil er een nieuw exemplaar opzetten. Zit aan de binnen kant een plastic kap om het wiel, hoe haal je dat los?

      bvd,

      #17824685
      Jurgen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2007

        in de wielkuip zitten plastic moertjes, deze zijn van de wiellijst. Dopje 10 is het. Eerst even goed schoonmaken en afspuiten met bijvoorbeeld wd40 ofzo, zo heb je de minste kans dat de draadeinden in je wiellijst mee gaan draaien, maar de kans is zeker aanwezig.

        #17824686
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Achter kan ik deze inderdaad zo voelen, alleen voor kan ik vanaf de voorbumper gezien alleen de 1e 2 voelen (1e achter een klepje). Die andere zitten achter een plastic wielkap.

          #17824687
          Timzel
            Lid sinds:
            18 October 2010

            kans dat ze onder wat zand / vuil zitten. dat was bij mij althans zo. dit ging er best makkelijk vanaf en toen kwamen de moertjes tevoorschijn

            #17824688
            joop1970
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 September 2010

              Het is gelukt, wiel eraf gehaald en de zwarte kap aan de binnenkant ook. Zaten druk knopjes in. Nieuwe sierlijst zit erop in ieder geval!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.