Corsa verlagen.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Corsa verlagen.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    larss16

Ik ben nieuw op dit forum hier, en heb totaal geen verstand van autos! Heb ook nog geen auto, maar ben zeker aan het rondkijken en zeker wel geinteresseerd in autos! Vooral in de Opel Corsa B. Nou wil ik hem er wel een beetje mooi uit laten zien natuurlijk, dus mijn vraag is hoe kan je je Corsa verlagen? Moet je daar speciale dingen voor kopen of kan je dat gewoon met een beetje gereedschap doen?

Alvast bedankt!

Fearless
      Deelnemer

Daar kan je andere veren voor kopen….
        Dat is de goedkoopste oplossing…

je kan ook schokdempers met veren kopen, daar kan je dan net wat lager mee als met verlagingsveren op de originele schokdempers…

Maar het allermooiste is een zogenaamd schroefset…dat zijn schokdempers die je qua hoogte/laagte kan opschroeven. Zo kan je instellen hoe diep je hem wil leggen.

Schroefsetjes zijn tegenwoordig niet zo duur meer….

larss16

En hoe duur zijn die schroefsetjes ongeveer? Heb je misschien ook een site waar ik wat onderdelen kan bekijken en prijzen enzo?

ALvast bedankt!

Jurgen
          Deelnemer

Kijk maar eens op marktplaats rond, daar vind je ze meestal al vanaf 200 euro voor een complete set

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.