Corsa start niet!!! Help Help Help

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa start niet!!! Help Help Help

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Auteur
    TjeerdV

Ja heb gezien ja die 2 kabels zwart en groen bij bobine maar kan niet vinden waar dat klote stekketje in moet, maar als ik naar de lengte van dat kabeltje kijk, waar dat stekkertje aan zit, misschien 10 cm daarmee kom ik nooit bij de bobine

TjeerdV

Hallo luitjes even bij de sloop geweest en ontbrekende stekkertje onder de kap weggeknipt deze ging in een kabelboompje aan de bestuurderskant de auto in, volgens mij rechtstreeks naar contactslot(klopt ook wel want is ook geschakelde +) bij op contact zetten begint benzine pomp gelijk te draaien,
        Als ik nu meet bij de bobine heb ik spanning op de zwarte draad
        ook t andere bakje achter de bobine spanning op de zwarte draad, heb alleen nog geen vonk, zou mijn bobine stuk zijn???

En trouwens als ik de boel op contact zet brand t oranje motor lampje

TjeerdV

Hallo luitjes even bij de sloop geweest en ontbrekende stekkertje onder de kap weggeknipt deze ging in een kabelboompje aan de bestuurderskant de auto in, volgens mij rechtstreeks naar contactslot(klopt ook wel want is ook geschakelde +) bij op contact zetten begint benzine pomp gelijk te draaien,
          Als ik nu meet bij de bobine heb ik spanning op de zwarte draad
          ook t andere bakje achter de bobine spanning op de zwarte draad, heb alleen nog geen vonk, zou mijn bobine stuk zijn???

En trouwens als ik de boel op contact zet brand t oranje motor lampje

TjeerdV

????

TjeerdV

????

Junior125
              Deelnemer

Makkelijkste is bobine ff wissellen tegen 1tje die t zeker doet :D
                heb er nog wel n paar liggen maar weet nie waar je ergens woont.

Junior125
                Deelnemer

Makkelijkste is bobine ff wissellen tegen 1tje die t zeker doet :D
                  heb er nog wel n paar liggen maar weet nie waar je ergens woont.

TRPower

je brandstofpomp hoort niet! te gaan draaien bij contact aan…

dat je MM lampje brand is goed, dan krijgt de computer in elk geval spanning

bobine zou idd kapot kunnen zijn, maar ik denk toch aan een fout aangesloten kabeltje

TRPower

je brandstofpomp hoort niet! te gaan draaien bij contact aan…

dat je MM lampje brand is goed, dan krijgt de computer in elk geval spanning

bobine zou idd kapot kunnen zijn, maar ik denk toch aan een fout aangesloten kabeltje

Junior125
                      Deelnemer

Hoe ist ondertussen met de corsa??
                        Loopt ie alweer of nog steeds niet??
                        Gr’s

Junior125
                        Deelnemer

Hoe ist ondertussen met de corsa??
                          Loopt ie alweer of nog steeds niet??
                          Gr’s

11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.