corsa oliepomp

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa oliepomp

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    opel corsa 2014

het volgende wie heeft dit ook mee gemaakt we hebben een opel corsa 1400 honderd motor van het bouwjaar 2014 nu is de motor pomp kapot gelopen bij een kilometer stand van 16000 en binnen de garantie auto is in jullie twee jaar oud de schade was zo groot dat er een andere motor in gezet moest worden en de dealer en opel nederland vergoeden niets want ze geven ons de schuld er van de auto is van mijn vrouw en die kwam terug van haar werk en de motor begon veel lawaai te maken en olie lamp gaat branden mijn vrouw zet de auto aan de kant en gooit er olie bij op ze start de auto weer en maakt nog steeds lawaai dus opel gebeld auto opgehaald en wat zeggen ze bij opel de auto is kapot gelopen omdat mijn vrouw er olie op heeft gegooid en bleek dat dat niet nodig was terwijl de motor al kapot was gelopen we hebben de auto weer bij de dealer weg gehaald en ergens anders een andere motor laten plaatsen en een paar duizend euro lichter we hebben veel opel gereden maar dit is wel de laatste opel dat wij hebben gekocht

ivartje
      Deelnemer

Ja en nu wat moeten we met deze info ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

bart-gsi
        Deelnemer

als het olie lampje brand ben je sowieso al te laat met bijvullen.. gewoon als je veel rijdt en twijfels hebt wekelijks controleren… tussen min en max zit normaal 1 liter verschil.. als het olie lampje brand is er sowieso al ruimte tijd met een te laag olie niveau rond gereden… verkeerde olie kan de boel ook kapot maken als die niet voldoende smeert..
          maar idd wat ivartje vraagt.. wat moeten we hiermee doen??

MarkVectra93
          Deelnemer

Zijn vraag is wie dit ook heeft meegemaakt, alleen vraagtekens, punten en komma’s ontbreken……

bart-gsi
            Deelnemer

nouja opel nederland kan een bitch zijn als het om garantie gaat.. terugroep acties gaan vaak wat soepeler..

MarkVectra93
              Deelnemer

Garantie wat is dat? Dat ken ik niet op mijn Vectra :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.