het volgende wie heeft dit ook mee gemaakt we hebben een opel corsa 1400 honderd motor van het bouwjaar 2014 nu is de motor pomp kapot gelopen bij een kilometer stand van 16000 en binnen de garantie auto is in jullie twee jaar oud de schade was zo groot dat er een andere motor in gezet moest worden en de dealer en opel nederland vergoeden niets want ze geven ons de schuld er van de auto is van mijn vrouw en die kwam terug van haar werk en de motor begon veel lawaai te maken en olie lamp gaat branden mijn vrouw zet de auto aan de kant en gooit er olie bij op ze start de auto weer en maakt nog steeds lawaai dus opel gebeld auto opgehaald en wat zeggen ze bij opel de auto is kapot gelopen omdat mijn vrouw er olie op heeft gegooid en bleek dat dat niet nodig was terwijl de motor al kapot was gelopen we hebben de auto weer bij de dealer weg gehaald en ergens anders een andere motor laten plaatsen en een paar duizend euro lichter we hebben veel opel gereden maar dit is wel de laatste opel dat wij hebben gekocht