Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Corsa Meeting – 24 Mei 2009!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 mei 2009 om 08:52 #17469341
kom de cabrio regelmatig tegen op de fotos!!!
en dion corsa! bedankt voor de mooie foto is erg goed gelukt!!:wub hij staat nu op me bureablad dus ;)
25 mei 2009 om 09:30 #17469342origineel gepost door Psycho-bitch
kom de cabrio regelmatig tegen op de fotos!!!Vink niet zo heel gek….:agent
Typisch geval van: Either you hate it or love it…
Maar ik vind het retevet wagentje…:wors :wub
Zou zeggen wees er zuinig, want ik denk dat het t.z.t. een behoorlijk collectors item wordt…:vertag25 mei 2009 om 10:02 #1746934325 mei 2009 om 10:06 #17469344@ mastahgsi:
ja juist zo is het inderdaad…:) veel vonden hem op de fotos minder maar in echt vonde ze hem toch wel gaaf:Djaa ben er ook erg blij mee dus zuinig erop zijn doen we zeker:D
@ 5chaap2k :
ja goed gezien;)
is ind vanuit duitseland geimporteerd…
:angel
vele hebe deze auto ook op sevenum wel es gezien toen was ie van duits meisje.
25 mei 2009 om 10:16 #17469345origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door wagnas
Mooie foto’s.:) Als je Corsa’s op de foto’s gaat tellen, zijn het er toch heel wat. Alleen gaf de indruk wanneer je er rondliep dat er minder stonden.:oOh, en Dietrich, klonk ie een beetje in de Wijkertunnel?king: En bij Purmerend ging ik naar de uitvoeger omdat er een flinke kuil in het wegdek zit bij dat viaduct.:angel
waar moet jij vandaan komen als je langs purmerend rijd? heb je nog nooit zien rijden. :hmmz (ja alleen op meetings)
Ik woon net boven Hoorn langs de A7. Maar de Corsa komt zelden uit de garage. Is echt een mooi weer/treffenauto. Door de weeks zal je hem zeker bijna nooit zien.
De A7 is wel bekend terrein in de jaren. Ken elke kuil in de weg en weet alle locaties waar de politie zijn statiefjes opstelt.:P Gisterochtend stonden ze weer bij Purmerend Zuid.
Dietrich reed mee over de A7, omdat die de dijk over moet naar het buitenland.:angel
25 mei 2009 om 10:56 #17469346origineel gepost door wagnas
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door wagnas
Mooie foto’s.:) Als je Corsa’s op de foto’s gaat tellen, zijn het er toch heel wat. Alleen gaf de indruk wanneer je er rondliep dat er minder stonden.:oOh, en Dietrich, klonk ie een beetje in de Wijkertunnel?king: En bij Purmerend ging ik naar de uitvoeger omdat er een flinke kuil in het wegdek zit bij dat viaduct.:angel
waar moet jij vandaan komen als je langs purmerend rijd? heb je nog nooit zien rijden. :hmmz (ja alleen op meetings)
Ik woon net boven Hoorn langs de A7. Maar de Corsa komt zelden uit de garage. Is echt een mooi weer/treffenauto. Door de weeks zal je hem zeker bijna nooit zien.
De A7 is wel bekend terrein in de jaren. Ken elke kuil in de weg en weet alle locaties waar de politie zijn statiefjes opstelt.:P Gisterochtend stonden ze weer bij Purmerend Zuid.
Dietrich reed mee over de A7, omdat die de dijk over moet naar het buitenland.:angel
aha vandaar.
ik heb ze niet zien staan bij purmerend zuid. zal binnenkort dan wel een afrekening binnen krijgen :cry
ik werk in zwaag. dus weet nu ook ongeveer wel waar ze staan. heb al zoveel boetes gehad sinds ik daar werk. :cry
rij nu dus ook maar “meestal” rustig aan naar me werk en naar huis.:P25 mei 2009 om 13:35 #17469347Hey luitjes was een gezellig middagje en gelukkig dat het weer mee zat
@ dion zeer mooie foto’s
de rest natuurlijk zien er ook goed uit
greetz danny25 mei 2009 om 13:36 #17469348origineel gepost door Honza
Ik wou Mayhem nog ff gek maken met z’n kruisjes op z’n koplampies, maar t lukte niet erg :PVanmorgen hadden we met een groep CTCers besloten maar even met dit lekkere weer richting de Meern te gaan…
Volgens mij waren er idd al veel weg oid, maar het was zeker leuk weer even bij te kletsen etc…:thumbup
:P
slap ouwehoeren is een prachtig vak:thumbup
25 mei 2009 om 14:02 #17469349Ben niet zo heel lang gebleven maar was wel leuk om er te zijn.
Heerlijk weer.
Mijn autotje staat ook weer mooi op de foto:cool:25 mei 2009 om 14:12 #17469350origineel gepost door wagnas
ja klonk goed in de tunnel hahah
ik dacht al wat wil hij nou
ik denk die neemt een andere route hahaha:o:o:o:o:o
mekr ik niks van he kuilen hhahaah:P:P:P:P:P25 mei 2009 om 16:11 #17469351:P:P:P:thumbup
25 mei 2009 om 18:19 #17469352Beetje late reactie van mijzelf, maar goed… Het was echt belachelijk mooi weer (en ben dus ook behoorlijk verbrand) :D
De opkomst leek inderdaad een beetje matig, maar zoals gezegt kwam dat volges mij meer doordat het een beetje af en aan reed.. Over de hele middag gezien is er toch wel een behoorlijk goeie opkomst geweest en waren er veel mensen even kijken :thumbup
Ik ga binnenkort eens kijken of er misschien met het ac restaurant iets te regelen valt dat wij een gedeelte van het terrein toegewezen kunnen krijgen (en dus af kunnen zetten)
Zodoende staat het wat minder door elkaar en ziet het er wat georganiseerder uit :jerry25 mei 2009 om 19:43 #17469353jaa want er reden nu ook van die bmw cabrio’s tussen de opels door.. en helemaal achteraan stonden een paar saxotjes.. en het was idd ook de hele tijd af en aan rijden van mensen! ben der een goeie 2 uur geweest!! zeker mooie autotjes gezien :D
wannneer is de volgende? :jerry:jerry
25 mei 2009 om 19:57 #17469354volgend jaar rond deze tijd gok ik. das tenminste de afgelopen jaren zo geweest.
25 mei 2009 om 20:17 #17469355Inderdaad ook volgend jaar kijken we gewoon weer even welke datum ‘t beste uit komt.
Meestal kijk ik samen met de meid voor wat datums als de grote meetings (weekend meetings) allemaal bekend zijnking:26 mei 2009 om 04:47 #17469356okiedokie :D
ik had een vraag…
zijn er eigenlijk kosten aan verbonden om op die parkeerplaats te staan?? heb je dan niet een soort van vergunning nodig??
26 mei 2009 om 08:17 #17469357origineel gepost door R.Frankhuisen
jaa want er reden nu ook van die bmw cabrio’s tussen de opels door.. en helemaal achteraan stonden een paar saxotjes.. en het was idd ook de hele tijd af en aan rijden van mensen! ben der een goeie 2 uur geweest!! zeker mooie autotjes gezien :Dwannneer is de volgende? :jerry:jerry
en een gulf :puke die alleen maar of volgas of gaslos kon rijden.
ik zag hem eigenlijk al in een paar auto’s staan toen ie aan kwam rijden. maar gelukkig kom ie hem nog net in bedwang houden.
was wel weer typerend voor (de meeste) vw-rijders.26 mei 2009 om 10:04 #17469358Gezellig dagje was t zeker, maare wie nog foto’s wilt van het originele formaat die moet zich maar even melden in U2U
26 mei 2009 om 10:09 #17469359origineel gepost door R.Frankhuisen
okiedokie :Dik had een vraag…
zijn er eigenlijk kosten aan verbonden om op die parkeerplaats te staan?? heb je dan niet een soort van vergunning nodig??
Gezien het nu niet officieel georganiseerd is heb ik geen verguning nodig en zijn er geen kosten aan verbonden king:
(we staan ten slotte maar “gewoon” met z’n allen daar geparkeerd :DWillen we een stuk van het terrein gaan afzetten, zal er in iedergeval al het 1e probleem ontstaan en dat is dat degene die het terrein af laat zetten/zet hier dus ook dan de verantwoordelijkheid voor draagt (nog niet hebbende over eventuele vergunningen)
Dit moet ik dus gewoon eerst even uitzoeken king:
27 mei 2009 om 14:43 #17469360Wij hebben een keer een meeting georganiseerd. Hadden hiervoor wel een vergunning nodig. Maar dat is eigenlijk alleen een notificatie aan de gemeente. Zelf hebben wij toen ook de politie ingelicht. Verzekering afsluiten is niet te betalen, wordt neerzetten dat de organisatoren niet aansprakelijk kunnen worden gehouden voor evt. onstaande schade.
Op deze manier heb je wel een parkeerplaats voor jezelf alleen….
27 mei 2009 om 17:58 #17469361jaaa oke opzich is dat wel beter want je zag nu ook die bmw’s die er tussen kwamen staan…
maar goed hier hebben we eigenlijk geen last van gehad.. :D
31 mei 2009 om 18:33 #17469362Ej SW~, je vrouwtje had toch nog fotos gemaakt onderweg? :D
2 juni 2009 om 06:35 #17469363Ik heb foto’s gemaakt ja :P
2 juni 2009 om 12:57 #17469364hebbehebbehebbe??! ;)
2 juni 2009 om 15:42 #17469365origineel gepost door SiDni
Ik heb foto’s gemaakt ja :Phele stomme ook:mad::P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.