Corsa lekt koelvloeistof en ik hoor water sijpelen

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa lekt koelvloeistof en ik hoor water sijpelen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Annelies84
    Deelnemer

Even een vraagje:
      Mijn Corsa uit 2003 heeft laatst een nieuwe waterpomp gekregen omdat mijn koelvloeistof weg liep.
      Sindsdien hoor ik water sijpelen achter het dashbor. Vooral bij het optrekken hoor ik het heel duidelijk.
      Tot nu toe bleef de vloeistof wel aardig binnen, maar toen ik vanmiddag thuis kwam sloeg de motorkoeling aan. Net even gekeken en het hele vat is leeg!
      De garage heeft laatst even snel gekeken en geluisterd maar kon het geluid niet verklaren. Binnenkort mag ik hem langs brengen voor verder onderzoek.
      Maar heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik zit niet te wachten op een dikke rekening. De vraag is of het de moeite waard is om hem dan te laten repareren.. kan iemand adviseren?
      (Km stand is +/- 160.000)

liviu2004
      Deelnemer

Water sijpelen achter het dashboard.

Ja, dat is normaal, staat lucht binnen uw kachelradiateur. Lucht komt zelf uit. En water niveau dan komt laag, dat is nog normaal toch?

Annelies84
        Deelnemer

Maar het is toch niet normaal dat mn hele koelvloeistof tank leeg is?

liviu2004
          Deelnemer

Maak niveau terug met koelvloeistof, rijd betje meer en kijken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.