Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa laten afstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2011 om 19:06 #17826679
Als jij ze van Henri hebt, dan zijn het 296 graden Kentcams!
5 maart 2011 om 11:05 #17826680[rquote=1883430&tid=143654&author=axel]Het zijn echt milde nokassen, weet je zeker dat ze 248 graden zijn? Rond de 280 graden kan ik begrijpen dat hij uit zou vallen.[/rquote]
Daar begin ik zelf nu ook aan te twijfelen, henri en de de persoon die ze van henri heeft overgekocht, dus dus waar ik ze weer van gekocht heb zeggen allebei Cat Cams 284…
Ik heb het nr. wat op de assen staat ingevoerd op die site en er komt 248 uit… erg vreemd al zeg ik het zelf.
de auto heeft gewoon vermogen winst dat merk je gewoon met rijden en de auto loopt haast berroerd stationair en wil soms wel is uitvallen. dan zou je niet zeggen dat het 248 graden assen zijn want dat zou gewooon normaal moeten lopen…
5 maart 2011 om 11:13 #17826681[rquote=1883432&tid=143654&author=axel]Als jij ze van Henri hebt, dan zijn het 296 graden Kentcams![/rquote]
haha ik raak helemaal de kluts kwijt:o
het nr wat op die assen staat kan ik niet terug vinden op de site van Kentcams.We zien het donderdag wel op de bank hoeveel de auto heeft.
Nog 1 vraag:
Ik rij nog met een katalysator tussen me uitlaat systeem ( lexmaul spaghetti, supersprint middendemper, remus eindemper) zal ik die verwijderen voor voordat hij op de bank gaat?
5 maart 2011 om 15:25 #17826682ja doe maar.
tevens euro 98 tanken kan ook nog 3 pk schelen. dacht ik.
5 maart 2011 om 19:42 #17826683Je moet er een katvervanger onder gooien, hij levert nu teveel tegendruk + door de onverbrande benzine kan je kat kapot gaan!
Ik heb een topic van Kadett91 gevonden, en daar heeft hij het over Kentcams 296 graden.
6 maart 2011 om 10:00 #17826684een katvervanger of hem er gewoon tussenuit halen kan toch ook. zet ik hem weer terug voor de apk?
Ok bedankt!6 maart 2011 om 13:15 #17826685Tussenuit halen kan ook en vervangen voor een rechte pijp!
6 maart 2011 om 14:42 #17826686oke mooi;)
6 maart 2011 om 15:20 #17826687waarom 98 tanken dan wordt hij daar op afgestelt, dus dan kan je nooit meer 95 tanken of niet?
6 maart 2011 om 15:49 #17826688Kan wel, maar dan moet je niet volop op het circuit gaan knallen. Lekker op 98 laten afstellen, je hebt de BPEsso en nog andere stations waar ze 98 verkopen.
7 maart 2011 om 10:59 #17826689ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.
Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr’s7 maart 2011 om 14:50 #17826690Tunen kost geld, en op 95 haal je niet het optimale vermogen eruit. Kiezen of delen
7 maart 2011 om 15:08 #17826691[rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.
Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr’s[/rquote]idd, dan kun je hem beter orgineel laten.
Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D7 maart 2011 om 16:11 #17826692[rquote=1885422&tid=143654&author=corsaboy][rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.
Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr’s[/rquote]idd, dan kun je hem beter orgineel laten.
Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D[/rquote]Wa n ONZIN origineel laten, je kunt m toch makkelijk verbouwen en af laten stellen op 95, hebbe wij ook gedaan met 3 kms systemen en die lopen perfect, op 95 98 en 100.
zoveel verschil zit er nie in, en als je m op 98 of 100 af laat stellen en je rijdt daarna met 95 en je gaat flink stampen voor n hele tijd dan heb je eerder kans dat t fout gaat als dat je m op 95 af laat stellen.
Maar goed, iedereen moet doen wa datie zelf wil, ik heb gezegt wa ik ervan vin :P
Gr’s
7 maart 2011 om 20:20 #17826693Ik laat hem gewoon op 95 afstellen.
Benzine prijzen zijn achterlijk hoog en de auto is gewoon voor straat gebruik…
Bedankt jongens, donderdag horen jullie meer van me.10 maart 2011 om 11:45 #17826694Kom net terug van Moritz Tuning,
Auto op de bank geweest en er kwam 134,44 pk met 151,36 Nm koppel uit,
dit is alleen nog standaard katalysator er tussen.Ik ga vanmiddag de katalysator verwijderen en er een rechte RVS pijp tussenlassen met 2 flensen.
Over ongeveer een maand ga ik terug naar Moritz en laat ik er een brandstofdrukregelaar en een vrij programeerbare chip plaatsen.Ben benieuwd hoeveel pk er dan uit komt rollen!
gr gido.
10 maart 2011 om 15:33 #17826695Dump dat supersprint en remus gedoe dan ook gelijk voor een goede groep a systeem.
10 maart 2011 om 15:49 #17826696Ja dat zou ik ook wel graag willen,
heb alleen geen geldboom in me tuin staan.Die groep A is dus latere zorg…
12 maart 2011 om 11:03 #17826697Heeft iemand toevallig nog een orginele katalysator van een x16xe liggen?
Kat mag kapot zijn , vaat alleen om de maten en flens.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.