Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa GSI’s + SPORT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 augustus 2012 om 16:19 #17251158
:thumbup :thumbup Goedenmiddag, dacht zal ook maar is een topicje aanmaken niet veel interresants of duur ofzo,maar gewoon een bietje mij bij mekaar geschraapt zooitje op internet te zetten :jerry
Toen ik net me rijbewijs had kocht ik een Opel Corsa gsi 1.6 16v uit 96′ ding had bekant 2 ton gelopen,was wel ver afgetrapt eigenlijk maar helemaal :wub op dat ding dus toch maar lekker eigenwijs gekocht toen zag hij er zo uit:
toen op een gegeven moment dat ding echt zo ver gaar was had ik er een nieuwe kop op laten leggen,waarna de distributieriem ervanaf liep en dat ding dus een half jaar in de tuin het gestaan om te wachten op de sloop
dus de opvolger hem hem niet alleen op de foto :thumbdown
de rechtse aber natúrlich de corsa 1.4 16v SPORT junge!
gekocht met linker voorscherm schade maar had niet veel geld meer door die kut wage :thumbupin de tussentijd toen ik met die sport rondreed kreeg ik een vriendin met een goede schoonvader,die het wel zag zitten om samen met mij het blokkie van de rode gsi te verwisselen! en ook nog de voorscherm schade van de sport uit te deuken en te spuiten,dus een gat in de lucht natuurlijk
gele sport gekocht voor €600,- had geloof ik iets van 170 xxx weg (kan me vergissen)
Verkocht voor €1200 dus bekant een gratis blok :Dtoen weer verder gaan rijden in die rode gsi maar toen kwam het weer,de achterklep (gecleande) en de moterkap (booskijkers) roestte onder me reet vandaan dus toen maar wat weer van me geldboom geplukt met dit als resultaat:
nieuw achterkantje :thumbup
nieuw voorkantje :thumbup
omdat ik in de tussentijd me oude bumper er al een keer eraf had gereden :fy1 maarja wat wil je als je net je rijbewijs hebt :wtf
een tijdje mee rondje gereden,rechte pijp naar achter en nog wat klein spul,kwam er in maart een zwarte dag:
dus dat was mooi kut :swear
dus alles eraf getrokke wat nog bruikbaar was (zoals strakke klep etc)
en naar de sloop gebracht,deed me toch wel wat hoor toen hij op de takelwagen meeging :cryToen een leuk GSI’tje tegengekomen uit barendrecht ding had 98 xxx echte km!!! uit 1998 met airco en strontorgineel reed een vrouwke in die net haar rijbewijs had,ik helemaal gelukkig natuurlijk reed ik naar huis van barendrecht naar kaatsheuvel:
toendertijd had ik niet meer met me vriendin (van toen) maar gelukkig was mijn neef wat verder in de autotechniek en bood aan om mee te helpen,juist vooral omdat ik geen materiaal of gereedschap thuis heb.
dus ding liep weer weer een rib uit me lijf maar kon weer :D
mocht eigenlijk niks meer aan deze auto doen omdat me ouders vonden dat ik al teveel geld aan auto’s uit had gegeven (nu ik dit zo lees begrijp ik het wel) maar ik lekker eigenwijs toch maar spulletjes gekocht,wel 2e hands omdat ik weer niet zoveel geld uit wou geven met dit als resultaat:
nieuwe velgjes en geblindeerde ruiten :jerry
nieuwe achterlichies en angeleyes kunnen kopen van een maat van mij voor 50 :thumbup
toen op t forum een gsi voorbumpertje gescoord omdat ik een gsi facelift heb kostte een 10 tje
rs achterbumpertje bij hottuning voor 50
sideskirts van t forum 50maar zoals gezegd moest weer een hoop sparen natuurlijk,en mocht niet teveel geld meer uitgeven dus afgelopen week zelf maar aan het schuren,plamuren en spuiten gegaan (kut werk) een spuiter kan het beter natuurlijk maar ik was klaar voor 150 euro en de spuiter niet haha:
Resultaat zoals hij nu vandaag den dag is:
moet nog wel een beetje afgewerkt worden voor in de voorbumper bovenin nog wat racegaas en de gsi mistlampen moeten er nog in met xenon,bij de sideskirts nog een beetje afwerken met zwarte kit,en op de achterbumper dat stukje racegaas nog degelijker vastmaken!!
Maarja rome hadden ze ook niet in 1 dag gebouwd he :jerry
Grtz
9 augustus 2012 om 07:09 #18053919goed bezig
mijn ouders zeiden dat ook eens tegen mij
toen zei ik er gelijk achteraan ” k ga de rest van de tijd wel in de kroeg zitten zuipen ” :jerry
heb ze er na niet veel meer gehoord
nu is t aardig over aangezien ik nu me eigen huis heb haha
9 augustus 2012 om 16:04 #18053920haha achja als ik over 2 a 3 jaar op men eige wil zal ik toch wat minder moeten bouwen haha :thumb
23 oktober 2012 om 16:40 #18053918zo na enige tijd weer ff me spaarvarken weer kapot gegooit :jerry
heb nu de mistlampe in de gsi bumper gezet —>EN<—- ook xenon in de mistlampe jaja :P :hmmz
eveneens een nieuw subje aangeschaft een jbl nog wat komt goed geluid uit :thumbup
en op 100% tuning verlichting gehaald en traanplaat matten bij de lidl !! :vertag
van het weekend nog even verlagingsveren ophalen is wel nodig met die grote ruimte aan de voorkant tussen band en scherm :sleeping
binnenkort dus weer een update!
Mvg Ivar
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.