Corsa GSI here we go topique van OpelRoosch!

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Corsa GSI here we go topique van OpelRoosch!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 201 tot 203 (van in totaal 203)
  • Auteur
    OpelRoos

Haha er zijn posts bij die rond een uur of 4, 5 zijn gepost! Ik ben wel een nachtbraker maar dat is voor mij ook niet normaal hoor.. Maar als je heel veel wakker ligt ga je op een duur maar wat anders doen, o.a. OpelForum volspammen.
      Kleine uitleg:
      Ik slaap op het moment nogal slecht en soms bijna niet omdat ik in een nogal fucked up thuis situatie zit..
      Mn vader heeft al een maand rond de 40 graden koorts en is opgenomen in het ziekenhuis.
      Allemaal onderzoeken gehad, beenmergpunctie e.d. en aanstaande dinsdag een (zware) buik operatie waarbij ze een stukje klierweefsel weghalen voor onderzoek.
      Erg spannend allemaal dus.. Onwetendheid is kut maar weet niet of ik de uitslag wel wil weten. :(

robbyrood
      Deelnemer

AJJJ. Roos, heel veel sterkte en hoop spoedige verbetering voor je vader, snap je volkomen!!
        Als het Forum dan een mooie uitlaatklep is , blijf dan maar lekker spammen!!!;)

OpelRoos

Haha je moet wat he als je wakker ligt.. ;) Maar binnenkort kan ik wat meer ontopic spammen als ik wat leuke dingetjes aan mn auto’tje ga doen. :) En bedankt, hoop ook t goed komt met mn pa!

3 berichten aan het bekijken - 201 tot 203 (van in totaal 203)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.