Corsa gaat niet achteruit.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa gaat niet achteruit.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ozipin
    Deelnemer

Hoi! Mijn 2015 1.0T EcoFlex Corsa (6 versnellingen) gaat niet achteruit!!

Het gaat naar de 1e, waardoor ik denk dat het deel waarmee het achteruit kan gaan, is geknapt (geen idee van de technische naam).

Ik heb geprobeerd de versnellingspook eraf te halen en wat YouTube-video’s te bekijken en ik krijg het fysiek niet los, heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Bart…
      Deelnemer

Eerst de hoes aan de onderkant losmaken. (De chromen ring loswrikken) Dan de witte plastic ring omhoog schuiven. Daarna de pook voorzichtig omhoog trekken. Ga er maar vanuit dat het plastic ‘oogje’ aan de achteruitvergrendeling stuk is.

naofomi
        Deelnemer

[quote quote=18472318]Hoi! Mijn 2015 1.0T EcoFlex Corsa (6 versnellingen) gaat niet achteruit!! Het gaat naar de 1e, waardoor ik denk dat het deel waarmee het achteruit kan gaan, is geknapt https://showbox.tools/ (geen idee van de technische naam). Ik heb geprobeerd de versnellingspook eraf te halen en wat YouTube-video’s te bekijken en ik krijg het fysiek niet los, heeft iemand dit eerder meegemaakt?[/quote]

I got this,…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.