Corsa D Radio vervangen.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D Radio vervangen.

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232238
    robiinnsijbom
      Lid sinds:
      5 February 2011

      Hoi.

      Ik heb zins vrijdag mijn rijbewijs maar heb al wel een Opel Corsa uit 2006 gekocht. In die auto zit nog de standaard radio. Ik wou hier eerst graag een sub op aansluiten maar na wat rond vragen blijkt dit niet mogelijk te zijn. Het is wel mogelijk maar dan moet je, je twee achterste boxen opgeven en dat vind ik zonde. Dus nu moet ik een nieuwe radio er in zetten. Ik heb hier enkele vragen over.

      Ten eerste, Moet je de radio professioneel uit laten halen of zou ik dat zelf ook kunnen?
      Voor een normale radio moet je in de Corsa d een kapje hebben. Zijn deze ook verkrijgbaar in de kleur champagne? Want na wat rondvragen kan ik alleen zwart, Antraciet en zilver. Maar geen van de drie kleuren past bij mijn interieur.
      Ook had ik een vraag over mijn stuur, Ik kan mijn radio bedienen via mijn stuur. Maar als ik een nieuwe radio koop kan ik die dan blijven gebruiken? Ik weet dat ik dan extra kabeltjes moet kopen daarvoor? Ik wou ook graag een radio met Bleutooth. Kan ik mijn telefoontjes dan opnemen doormiddel van de knoppen die op mijn stuur zitten?

      Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

      Mvg Robin Sijbom.

      #17811432
      JoopvanBennekom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2009

        Hey Robin,

        Dat inbouwframe in champagne is gewoon leverbaar hoor zie link: http://www.carkitstunter.nl/contents/nl/p42809.html
        En je kunt er zelf een radio inzetten maar als je je bestaande radio wil verkopen laat hem dan afmelden bij de dealer. Zonder af te melden heb je er niets aan namelijk.
        Je kunt je stuurwielbediening gebruiken er zijn voor verschillende merken radio’s interfaces verkrijgbaar voor stuurwielbediening. Gewoon goed laten informeren door audiozaak of goed kijken op internet.
        En je telefoon opnemen is afhankelijk van het type radio dat je koopt.

        #17811433
        robiinnsijbom
          Lid sinds:
          5 February 2011

          [rquote=1860804&tid=142030&author=JoopvanBennekom]Hey Robin,

          Dat inbouwframe in champagne is gewoon leverbaar hoor zie link: http://www.carkitstunter.nl/contents/nl/p42809.html
          En je kunt er zelf een radio inzetten maar als je je bestaande radio wil verkopen laat hem dan afmelden bij de dealer. Zonder af te melden heb je er niets aan namelijk.
          Je kunt je stuurwielbediening gebruiken er zijn voor verschillende merken radio’s interfaces verkrijgbaar voor stuurwielbediening. Gewoon goed laten informeren door audiozaak of goed kijken op internet.
          En je telefoon opnemen is afhankelijk van het type radio dat je koopt.[/rquote]

          Ja oke. Ik was van plan de radio gewoon te bewaren voor als ik de auto weer ga verkopen. Ik ga wel even verschillende audiowinkels bij langs om zo veel mogelijk informatie te krijgen.

          Bedankt.

          #17811434
          crossagek
            Lid sinds:
            13 January 2005

            even zoekfunctie gebruiken ;)

            is al meerdere keren voorbij gekomen deze vraag .

            maar champagne kleur in je dash is voor mij nieuw bij een corsa C :hmmz

            #17811435
            JoopvanBennekom
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 February 2009

              [rquote=1860818&tid=142030&author=crossagek]even zoekfunctie gebruiken ;)

              is al meerdere keren voorbij gekomen deze vraag .

              maar champagne kleur in je dash is voor mij nieuw bij een corsa C :hmmz[/rquote]

              staat toch corsa D?:wtf

              #17811436
              crossagek
                Lid sinds:
                13 January 2005

                nu wel ja , maar eerst stond er corsa C ipv corsa D

                #17811437
                robiinnsijbom
                  Lid sinds:
                  5 February 2011

                  [rquote=1860855&tid=142030&author=crossagek]nu wel ja , maar eerst stond er corsa C ipv corsa D [/rquote]

                  Nee dat klopt. Was een foutje van mij.

                  Hier is trouwens een foto van mijn auto.

                  Hier wil ik graag een andere radio in.

                  #17811438
                  JoopvanBennekom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 February 2009

                    Oke ik was er zoiezo al vanuit gegaan omdat je het over die kleuren had.
                    excuus crossagek!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.