Corsa D Problemen verwarming en andere technische storingen

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D Problemen verwarming en andere technische storingen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

Wij hebben een Corsa D uit 2006 1.3cdti 90 pk met elektronische klimaatregeling
      en in de winter heb ik gemerkt dat de verwarming geen warme, zelf geen lauwe lucht blaast..
      En ook werkt de achteruitverwarming simpelweg gewoon NIET.
      EN nu tegewoordig draait de koeling denken we om de paar minuten hard en neemt veel stroom af, dit deed hij ervoor niet

Heeft iemand ook deze ervaringen of oplossingen?

Stornie

Een niet of slecht functionerende achterruitverwarming is echt een kwaaltje van de Corsa D. Nu heb je er geen garantie meer op, dus zul je denk ik een nieuwe ruit moeten kopen als je een werkende verwarming wilt.

Je probleem met de ECC herken ik niet en ik weet de oplossing ook niet. Hopelijk krijg je het wel snel opgelost.

Toestra
        Deelnemer

Wij hebben ook een Corsa-D met ECC en de 1.3 CDTI.

Het probleem dat de verwarming niet op temperatuur komt ‘swinters, wordt veroorzaakt doordat het lang duurt voordat de 1.3 CDTI op temperatuur komt.
          Dit is ons reeds bij het bestellen van de Corsa in 2010 door de dealer gemeld en hebben wij ook de optie stoel- en stuurwielverwarming gekozen.

Achteraf dus een supertip van de dealer…

Het probleem met de achteruitverwarming is ons verdr (nog) niet bekend.

Astra 1.4 NZ
          Deelnemer

Er is een kleine herstelling gebeurd aan de kachel, tandwiel dat los zat heeft garage even geplakt, auto is in no-time warm nu

Corsa_GSi
            Deelnemer

Kon dat ook, bij mijn vader is er een keer een komplete nieuwe kachelunit in gegaan bij de dealer :puke

Astra 1.4 NZ
              Deelnemer

Er bleek toen een staafje afgebroken te zijn,dit was al eens gemaakt maar slecht. Een andere dealer heeft dit even gemaakt en nu is de auto meteen warm na het starten, en je voelt hem ook zelf de temperatuur regelen naargelang de buitentemperatuur. Dit zonder dure herstellingen of nieuwe kachelmotoren…

Astra 1.4 NZ
                Deelnemer

Ondertussen is ook de achterruit verwarming vervangen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.