Corsa d gsi

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa d gsi

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mike van besouw
    Deelnemer

goede avond ik heb een opel corsa d GSI uit 2010 auto bevalt allemaal prima 200 + pk 

Nu merk ik dat ik minder vermogen heb tenminste dat idee heb ik

Nu denk ik zelf dat het gewenning is aangezien er een andere einddemper is gemonteerd en ik wss  aan het geluid gewend ben

Zeker weten doe ik niet

Nu heb ik voor de zekerheid injectie gleaner gebruikt kan nooit kwaad nu heb ik wel een vraag over de benzine die ik tank vaak tank ik in België euro 95 E10 laatste keer dat ik bij de pomp ben geweest heb ik het idee dat het vermogen minder is

Nu vraag ik me sowieso af welke benzine kun je het beste tanken met dit motorblok v power euro 98 of gewoon euro 95 ? Het is een 150 pk turbo motor met een software chip 200 + alvast bedankt  :applause02:

Opeltje17
      Deelnemer

Gechipt altijd minimaal 98! 102 zal die nog beter op rijden.

Corsa_GSi
        Deelnemer

En meten is weten, dus zet hem op een rollenbank om te kijken of hij echt 200+ pk heeft.

Welke benzine je moet en kan gebruiken, dat moet je aan de chipper vragen.

mike van besouw
          Deelnemer

Auto is al op de bank geweest anders zou ik ook niet weten hoe veel pk hij heeft ?

Zal het daar na vragen igg

Heb er  nu euro 98 in zitten in combinatie met injectie reiniger rijd nu weer beter gelukkig

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.