Corsa D Batterij vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D Batterij vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Corsa D

Hallo, ik zou graag de batterij van men corsa D preventief vervangen door een nieuwe tudor batterij.

Maar de vraag is nu, moet ik de auto onder spanning houden terwijl ik hem vervang of niet?

Want heb al gehoord dat bij de nieuwe Audi’ s en BMW’ s de boordcomputer op hol kan slaan, of airbags dat kunnen afgaan, of dat de wagen in sommige gevallen in veiligheidsstand gaat zodat er niet sneller dan pakweg 30km/h kan gereden worden.

DarkNL08
      Deelnemer

Lijkt me sterk…. Eerlijk gezegd. Wat als de accu kapot zou zijn? Dan zou je ook de problemen hebben…..

Jerk
        Deelnemer

Je moet altijd de plus en de min van je accu af halen om hem los te halen dus je auto heeft altijd eventjes geen stroom

Maar ik denk dat het lariekoek is

JFHSas

Kun je gewoon loshalen en vervangen zonder probleem!

yorick

je kan desnoods een acculader op de accuklemmen zetten.

maar dat doe ik alleen zodat de radio en dergelijke niet opnieuw hoef in te stellen

wim-v6
              Deelnemer

BMW,s Audi’s etc etc kunnen wel losgekoppeld worden, maar alleen in juiste volgorde de polen loshalen is Cruciaal.

Vaak moet de boel na een accu vervangen bij dit soort auto’s gereset worden.

Gaat helemaal nergens meer over tegenwoordig.

heb nog wel eens met die nieuwe X5en die we inmport kregen, met de starthulp erop gestart, en dan allerlei storingen, meestal ESP ABS ETC storingen.

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.