Corsa D 2011 ramen gaan spontaan open

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D 2011 ramen gaan spontaan open

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    djtobias
    Deelnemer

mijn ouders hebben sinds 1,5 jaar een opel corsa van 2011

(5 deurs 1.3CDTI ecoflex)

sinds de aanschaf hebben we al enkele keren gehad dat de ramen voor spontaan naar beneden gaan
      (terwijl de auto gewoon geparkeerd staat)

in eerste instantie dachten we dat we de ramen vergeten waren dicht te doen (iets wat we eigenlijk wel altijd controleren)
      gistermiddag is de auto voor de deur neer gezet MET de ramen dicht, ik ben hier zelf om half 12 nog langs gelopen,
      echter stonden de ramen om 2:30 open (buurjongen was zo aardig om dit te melden)

heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?

Famempeters

ja met een Vectra .

even de accu losgekoppeld voor 5 min toen de boel weer aangesloten was elk raam weer aangemeld dus raam om hoog schakelaar 5 tellen ingedrukt houden raam omlaag en ook 5 tellen ingedrukt houden dan leert het ding z,n eind punten in . dit werkte bij de Vectra en doe dit tegenwoordig domweg gewoon als ik wat stroomloos zet bij elke auto en ik hoor of zie nooit geen gedoe

beun Bert

Elegance rider

Misschien kan het ook komen doordat je op de sleutels zit? Ik had dit ook gehad toen ik op terras zat, toen gingen ze ook spontaan open, wat bleek nou? Als ik de open knop vast houd gaan de ramen open en als ik op de knop dicht ingedrukt hou gaan ze dicht, ik wist sit niet omdat mijn vorige corsa c Dit niet had.

Mvg

Fred de Man
          Deelnemer

Goedemorgen allemaal mijn insignia gaat steeds weer opslot na het openen  met de afstand bediening,

na veel gehannis krijg ik hem open door snel een portier te openen , jammer genoeg heeft waarschijnlijk hierdoor

na het hersluiten s’nachts de ramen open gestaan :cry:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.