Corsa D 1.2 Enjoy (2007)

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D 1.2 Enjoy (2007)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Ryudo
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort deze auto gekocht, maar het is me nu pas opgevallen dat sommige lampjes binnen blijven branden (ook als de motor uit is en auto op slot is). Ik heb andere Corsas gezien waar dit niet het geval is.

Nu vraag ik mij dus of dit normaal gedrag is, of dat er een instelling op de een of andere manier hiervoor is (of is het een storing?).

CorsaD-Verlichting

Corsa_GSi
      Deelnemer

Wat ik me herinner van de Corsa D uit 2007 (van me ouders) is dat alles vanzelf uitging.

Ryudo
        Deelnemer

Klopt inderdaad. Ik ben ondertussen langs geweest bij een Opel dealer om het daar ook te vragen – die hadden ook nog nooit eerder hier over gehoord. Is dus best een bijzonder probleem blijkbaar. Moet even kijken hoe/waar ik dit ga laten repareren, want ik denk niet dat het iets is wat wij zelf kunnen oplossen.

Iemand misschien een idee van wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn? Wat ik ondertussen zelf ook geprobeerd heb is de zekeringen van de dashboard verlichting / instrumenten display eruit gehaald, alles op het dashboard ging toen uit… behalve de lampjes die op de foto ook zichtbaar zijn.

PS: Zou een Moderator het onderwerp kunnen aanpassen?
          Corsa D 1.2 Enjoy (2007) – Verlichting op stuur en bepaalde plekken op dashboard gaan niet uit

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.