Corsa / Combo Bibliotheek

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Nique

Bibliotheek voor Corsa / Combo gebruikers. (Je kunt een PDF downloaden door op bewerken te klikken, en daar op Bestand > Downloaden als > PDF

Onderhoudsgidsen
      Opel Corsa B (C14NZ E2) [Bewerken]

Nique

Hoi,

Ik ben vanavond eens creatief geweest en heb een begin gemaakt aan een document voor de onderhoud van mijn Corsa. Tijdens het schrijven van het document kwam ik er achter dat het misschien wel veel beter is om er een ‘social’ project van te maken.

Ik haal mijn informatie uit de Engelse manuals en de rest van het internet. Het kan eventueel als een soort template dienen voor andere modellen (gewoon lege plekken maken die de gebruiker in kan vullen). De onderhoudsgids staat op google drive en is openlijk toegankelijk (en bewerkbaar) voor iedereen.

Zo maken we samen een gids. Ik heb al een hoop standaard punten aangemaakt (op het eind is het nog wat rommelig). Het is een soort systeem dat fijn leest. De punten staan op volgorde zodat je ze makkelijk kan afchecken.

Maar let op, sommige dingen zijn nog engels. Iedereen kan gewoon meehelpen met vertalen en punten bijewerken. Deze gids is bedoeld voor een corsa C14NZ E2 maar je kan natuurlijk ook een versie maken voor je eigen auto maken en openbaar maken voor bewerking. Dan zet ik hem in de lijst boven aan in dit topic.

Klik op het plaatje (of hier) om te bewerken (via google drive kan je ook pdf versie downloaden).

wim-v6
        Deelnemer

Ook leuk Motorcode+ toevoeging: C14NZ E2, en het boekje staat dan ineens: Euro 1 haha..

de toevoeging E2 achter je motorcode op kentekenbewijs zegt E2 = euro2..

kan aan mij liggen

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.