Corsa C20XE op kenteken

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C20XE op kenteken

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Harjan

Weer een 2 liter corsa op kenteken. Vanochtend even heen gereden. Wat een stugge kerel. Hij had hem al hangen toen ik de smeer kelder niet op kon opkomen. Tsja, sorry meneer hij is een beetje laag. Nou, het lijkt wel een skelter. Maar goed, iets gas erbij en oortjes dicht en de machine stond op z’n plek.

Meneer ging meteen er onder, krijgt hij meteen een olie druppel op z’n harsers. Ik denk nu kan ik het wel vergeten. Ben maar even gaan ouwehoeren met een jonge die ik ken daar.

Later toen hij weer wat was afgekoeld maar weer eens terug gegaan. Hij vond alles er netjes uitzien en wou gaan wegen. Ben van 760 naar 830 gegaan met een volle tank.

Hij wou ook een blokkie om. Tsja, geen probleem. Later kwam hij naar me toe. Dikke prima zei die en ik mocht gaan betalen. Vandaag de verzekering ingelicht dus nu legaal spelen met de skelter.

marcelcoupe
      Deelnemer

ziet er goed mooie corsa complimenten :thumb gelukkig er weer doorheen ik ben vorige week donderdag geweest in amsterdam en ook in 1 keer goed hier een foto van mijn 16 v

ReneGrobbee

Nette A, mooie keuze kwa velgen ;)

Harjan

Bedankt.

@ marcelcoupe had je topic gelezen. Wat een gave kadet zeg. Ook compleet opnieuw gespoten?

marcelcoupe
            Deelnemer

ja deze is tot op het laatste boutje kaal geweest compleet gestraalt epoxtieprimair ongeveer 3 jaar werk tijdje met 2.0 s motor gereden maar nu erg blij met 16 v :D
              mischien zie ik hem nog wel op meetings die corsa

Dietrich Concept
              Deelnemer

waar letten ze nu speciaal op wil de mijne ook op kenteken hebben is een corsa B

Harjan

@marcelcoupe wrote:

ja deze is tot op het laatste boutje kaal geweest compleet gestraalt epoxtieprimair ongeveer 3 jaar werk tijdje met 2.0 s motor gereden maar nu erg blij met 16 v :D
                  mischien zie ik hem nog wel op meetings die corsa

Dat is ook wel te zien. Ja zou mooi zijn. Wil hem wel eens in het echt zien!

@Dietrich Concept wrote:

waar letten ze nu speciaal op wil de mijne ook op kenteken hebben is een corsa B

Ze keken naar het blok nummer, de motorsteunen, de co, en ze wegen hem. Verder hebben ze bij mij nergens naar gekeken. Misschien had ik het geluk dat er iemand werkte die ik kende. Ze hebben m’n lampen ook niet bekeken, had voor de zekerheid de standaard lampjes er weer In gezet.

Kwam ook aan zonder interieur. De koffer was afgetimmerd en vol met audio. Dat is er nu uit, ze wouden hem als 2 zitter op kenteken zetten, maar zei dat er deze maand nog een origineel A3 gsi interieur in komt. Hij zei, oo dan maak ik er wel gewoon 5 zit plaatsen van.

John Opeltje
                  Deelnemer

echt een mooie en strakke corsa :thumbup echt mooi gedaan!!

Heks

Vet gedaan :) en met een mooi resultaat!
                      Man daar zitten wat uurtjes in of niet?

Harjan

@Heks wrote:

Vet gedaan :) en met een mooi resultaat!
                        Man daar zitten wat uurtjes in of niet?

Heb de auto. Zo gekocht. Maar zaten heel wat kinder ziektes in. Daar ben ik nog wel een tijd mee bezig geweest.

Heks

Vind het een vette bak iig!
                          2.0 in een Corsa :shock: Dat zal flink blazen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.