Er zit een gereviseerde kop op, alles is naar behoren aangesloten, maar ik kom niet meer op mijn 1,5 bar zonder gebrom. Tot 0.8 gaat de corsa als een raket, en daarna verliest hij al zijn vermogen en gaat het in een brom verder.
Verdelerkap is vervangen, rotor is vervangen, de wastegate staat nu op z’n lichtste stand.
Ik rij met phase 3 EDS met dampfrad.
De bougie’s die er nu in zitten heten ; BOSCH FR6DC+ en daar bromt de corsa vanaf 0.8 bar.
De bougie’s die er daarvoor in zaten heten ; NGK BCP 6ET met 3 pootjes en toen kwam ik niet boven de 0.4 bar zonder gebrom.
De bougie’s daar weer voor waren van RENAULT BCP 6ET enkel pootje en die waren hetzelfde als die van BOSCH.
En het type daar weer voor, heb ik weggegooid, en daar weet ik de naam niet meer van …
Wie kan me helpen dit mysterieuze probleem op te lossen :hmmz
Want ik kom er niet meer uit, heb alles wel 100 keer nagekeken .. motorstoringslampje is ook uit, benzine druk bijgesteld, afgesteld .. mocht ook niet baten ..
maar wat wel vreemd is, is dat hij af en toe wel zijn druk pakt en als een kanon wegschiet, maar daar blijft het ook bij ..
Wat wel verschilt van de set up, voordat de koppakking eruit schoot, is dat er nu een KS700 kop op zit (voorheen costcast) met inlaat nokkenas van C20XE en de rest is wel allemaal van C20LET …
En er zitten XEV klepstoters in ..
wat zou het kunnen zijn … ??