Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › corsa c vraagjes
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 november 2011 om 13:12 #17938836
@ topic starter:
Xenon is geen probleem, Geen Cancellers of Can-Bus aanpassingen nodig.
=========================================================================================
@ WaltWalt500:
@waltwalt500 wrote:
wim..waarom maak je altijd van iets simpels het zo moeilijk en ingewikkeld??
ik zeg alleen maar dat een (beeldschermpje op zijn stom hollands zonder al die tierelantijnen zoals check dit check dat geen echte board computer is in mijn ogen!!
je kan er op zien hoe laat het is en hoe warm en welke zender je op heb staan..poehee..wat een boardcomputer :jerryWaarom ik zo’n uitgebreid antwoord terug geef, en nu weer ga plaatsen:
Er word een ONWAARHEID verklaard, en dat wil ik recht zetten, meer niet, door onwaarheden kunnen mensen verkeerd geinformeert raken / worden… dat is niet de bedoeling van dit forum.
LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!! WALLIE:
Niet alleen hoe laat en hoe warm het is..
Voor de Corsa is er ook een Verbruiks Computer, en dat heet dus board computer..
Deze geeft BUITEN de tijd buitentemp, datum en radio info ook het volgende weer:
– Momentaan Verbruik
– Gemiddeld Verbruik
– Gemiddelde rijsnelheid
– Afgelegde weg
– Rijberijk op restant brandstof in de tank
– Rit duurDat is dus een Board Computer, en die is er WEL DEGELIJK voor de CORSA-C met 1.2 motor (dan wel met als zonder Twinport)
heb er hier al een gehad met een Verbruiks Computer…. uit 2004..
Check Control is er niet voor de Corsa, en Check Control heeft verder ook niks met de Board Computer te maken!!!!!!!
Vroeger was er ook Check Control, toen er nog geen uitgebreide digitale schermpjes waren!!!, toen ging dat met lampjes, en was de VERBRUIKS Computer een Los Component met eigen plaats in het Dashboard.
Dit kunnen de kadett GSi rijders, De Omega en Seantor rijders, en Vectra-A en Calibra rijders Beamen..
Daar het de Verbruiks Computer ook gewoon Board Computer…
en de Losse Check Control ook gewoon Check Control..
Moraal van het verhaal:
JA, er is een HEUSE BOARD COMPUTER op de CORSA-C leverbaar.
We hebben op een van onze Combo’s (Z17DTH 100pk) een GID scherm met Navi en verbruiks / snelheid / rit gegevens)
Willem
10 november 2011 om 16:16 #17938837Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat er in 1.2 Corsa C’s een boordcomputer zat, dacht alleen in de GSi en de 1.7 blokken. En dat wordt gewoon via hetzelfde scherm aangegeven, als bij Corsa’s zonder bc?
10 november 2011 om 16:19 #17938838dankjewel willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.